Osim tu i tamo broja pretplatnika, Microsoft izbjegava iznositi sve ostale brojke iz poslovanja Game Passa. Ili se njegovi čelnici tek ponekad sramežljivo i nedorečeno dotaknu financija, ali sve dosad nikada nismo dobili uvod u konkretne brojke.
A sada je jednu konkretnu cifru otkrila agencija za kontroliranje tržišnog natjecanja u Brazilu (CADE), ista ona koja je na tom tržištu prošli tjedan odobrila spajanje Activisiona i Blizzarda. Microsoft je za potrebe odlučivanja trebao podnijeti detaljno financijsko izvješće, a iz kojeg stoji da je u 2021. samo od Game Passa njegova gaming divizija uprihodila 2.9 milijardi dolara.
Odnosno, skoro petinu od ukupnog godišnjeg prihoda gaming divizije koji iznosi 16,28 milijardi dolara. Međutim, treba raščlaniti dva pojma. Prihod i dobit. Golemi prihod od strane 20-ak milijuna pretplatnika (koliko ih se brojalo koncem prošle godine) zapravo ne otkriva koliko je i je li uopće Game Pass u ovom trenutku profitabilan.
Primjerice, svaki novi naslov na Game Passu Microsoft mora platiti developerima u milijunskim iznosima, a zatim su tu i troškovi razvoja vlastitih ekskluziva čiji potencijal klasične prodaje i zarade je uvelike umanjen dostupnošću od prvog dana na Game Passu.