Kada pričamo o najpopularnijim Call of Duty mapama svih vremena, nekoliko njih je neizostavno i ponavljaju se praktički iz nastavka u nastavak. Nuketown, Rust, Terminal, Villa… Fanovi će se složiti, među njima je definitivno i Shipment, međutim, slabo je poznato kako je on prije 16 godina sasvim slučajno završio u CoD 4.
Naime, kako je Dexertu prepričao Infinity Wardov direktor dizajna Geoff Smith, Shipment je zamišljen kao “split-screen” mapa. I dan danas najmanja mapa u serijalu dizajnirana je da bude što jednostavnija moguća, s bazičnim rasporedom prilagođen starim 4:3 ekranima “prepolovljenima” na pola za lokalni multiplayer.
Tokom razvoja Call of Dutyja 4, zbog svoje kompaktnosti, Shipment mapa se developerima pokazala kao idealan poligon za testiranja i tako je, nakon lansiranja igre, ona sasvim slučajno ostala dijelom skripte koja odlučuje o rotaciji mapa. “Više nije bilo povratka, to je zaista bila slučajna nesreća”, prepričao je Smith.
Tako je Call of Duty 4: Modern Warfare 2017. izašao s mapom viška, a da se netko slučajno prisjetio provjeriti skriptu uoči lansiranja, danas bismo vjerojatno bili bez, pokazat će godine, jedne od najpopularnijih mapa uopće.