FFA intervju

Razgovarali smo s developerom čija igra neodoljivo podsjeća na naše djetinjstvo

Logičke ili puzzle igre, pripadaju žanru koji se redovito mogao pronaći na PC-u i konzolama prije dvadesetak godina. Dolaskom modernijih mobitela i tableta, puzzle žanr se prebacio na prijenosne uređaje gdje privlači ljude svojom jednostavnošću i zaraznom igrivošću. Nedavno je svjetlo dana ugledao trailer za jednu takvu igru koja izlazi iduće godine na PlayStation 4.

The Gravity Trickster je igra u kojoj upravljamo simpatičnom loptom za plažu kroz niz različitih labirinata. Svaki level je zaseban labirint, a cilj svakog levela je pronaći ključ koji nam otključava izlaz. Težina igre eksponencionalno raste i, nakon jednostavnog početka, uskoro će nas dočekati različite opasnosti zbog kojih ćemo trebati promućkati glavom. Ako vas sve ovo podsjeća na neku drugu igru, niste jedini.

U doba PlayStation 1 ere postojala je logička igra koja je bila popularnija od ostatka igara tog žanra i ostala je u sjećanju svima koji su je zaigrali. Kula World veliki broj ljudi vraća u djetinjstvo i upravo zbog toga smo pratili trailer The Gravity Trickstera s velikom dozom nostalgije. Lopta, leveli i čitava prezentacija neodoljivo podsjeća na kultni Kula World i mnoge ljude je zaintrigirala nit povezanosti između ove dvije igre.

Kako bi saznali više ekskluzivnih informacija iz prve ruke, stupili smo u kontakt s developerom zaslužnim za rad na The Gravity Trickster igri. Iako je želio ostati anonimam, dao nam je nekoliko zanimljivih informacija i objasnio kako se radi o jednoj osobi, a ne o studiju.

The Gravity Trickster ima veoma zanimljivu ideju i koncept koja vraća mnogo lijepih uspomena. Koliko ljudi radi na igri i radite li već dugo na njoj?

Prije svega, drago mi je da Vam se igra sviđa i polaskan sam što ste se zainteresirali za nju. Iza igre ne stoji nikakav studio, već je to moj samostalni projekt. Važno je napomenuti kako je rad na igri moj hobi. Iz tih razloga, rad na igri, uz manje stanke, traje otprilike 3 godine. Nisam iskusni programer videoigara. Ovo mi je prva igra i znam da ima još puno posla, ali pokušavam učiniti igru što zabavnijom.

Je li se igra kroz te 3 godine promijenila u odnosu na prvotni plan, viziju i dizajn?

Mehanika igre je otprilike ista, ali s vremenom sam dodao nekoliko novih dizajna i naravno, igra je još uvijek u razvoju tako da bi se neke stvari mogle promijeniti.

The Gravity Trickster neodoljivo podsjeća na Kula World ili Roll Away kako se igra zvala u Sjevernoj Americi. Kula World je bila veoma popularna tijekom PlayStation 1 ere u Hrvatskoj i siguran sam da će zbog toga veliki broj igrača pozitivno prihvatiti The Gravity Trickstera. Jeste li bili veliki fan Kula Worlda u doba kad je bila popularna ili je nešto drugo pokrenulo vaše zanimanje za ovakvu vrstu gameplaya?

Igra je uvelike inspirirana Kula Worldom. Bio sam veliki ljubitelj te igre kad je bila na vrhuncu popularnosti i to je glavni razlog zbog čega The Gravity Trickster toliko podsjeća na nju.

Sve informacije koje imamo do sada pokazuju kako igru možemo očekivati na PlayStationu 4 u prvoj polovici 2021. Je li PS5 verzija nešto što imate u planu ili sve ovisi o uspjehu PS4 verzije?

Pošto sam radim na igri, ne mogu dati precizniji datum izlaska. Dajem sve od sebe da igra izađe u prvoj polovici iduće godine. PlayStation 5 verzija je definitivno nešto o čemu razmišljam. Ako povratne informacije i uspjeh PS4 verzije budu zadovoljavajući, sigurno ću poraditi na tome.

Anonimni developer je ostavio otvorena vrata za bilo kakva buduća pitanja. Kako se bude približavao datum izlaska igre pokušat ćemo saznati još više novih informacija, a developeru želimo puno sreće u daljnjem radu. Vjerujemo kako će mnogi igrači nostalgično dočekati moderniju loptu za plažu.

Povezano