PlayStation 5 leti. Gospoda iz Sonyja nije se šalila kada je pričala o brzini SSD-a, u što smo se mi na FFA imali prilike uvjeriti iz prve posljednjih nekoliko dana. Kada jednom iskusite koliko brzo se učitavaju igre na novoj generaciji konzola, povratka više nema.
U manje od 10 sekunda možete se prebaciti iz Sackboy: A Big Adventure direktno u Marvel’s Spider-Man: Miles Morales. I tu ne mislim na menije igara. Doslovno iz gameplaya jedne igre u gameplay druge igre. Kako učitavanja izgledaju u praksi možete pogledati i u videu kojeg sam pripremio iznad.
Astro’s Playroom
Iz menija PS5 u meniju Astro’s Playrooma ste za 7 sekunda. Odabirom New game ili Continue opcije u gameplayu ste za dodatne dvije sekunde.
Međutim, menu igre može se totalno zaobići pokretanjem levela iz activity kartice direktno iz sučelja PS5. U levelu kojeg odaberete stvorit ćete se za 6 do 7 sekunda.
Marvel’s Spider-Man: Miles Morales
Iz menija PS5 u menu Marvel’s Spider-Man: Miles Morales ulazili smo također u roku od 7 sekunda, a odabirom Continue ili New Game opcije u igri smo za dodatne dvije sekunde.
Vremena slična onima kao i u Astro’s Playroomu, a slično je učitavanje hideouta direktno iz activity kartice sučelja PS5. Protiv Roxxonovih momaka borimo se u samo 7-8 sekunda uz cold boot pokretanja igre.
Praktički su eliminirana i vremena fast travela. Kako biste se učitali na drugom kraju mape potrebne su samo dvije sekunde.
Sackboy: A Big Adventure
Ako preskočite sve moguće uvodne animacije, a nije ih lako preskočiti, u početnom meniju Sackboy: A Big Adventure ste za 15-ak sekunda, a pritiskom na Start u igri ste za dodatne 2 sekunde. Učitavanje u Sackboy nešto je sporije, ali to je prije svega dizajnerska odluka. Moglo je i bez animacija.
S druge strane, učitavanje nekog od levela direktno iz sučelja PS5 traje oko 8 sekunda što je na tragu ostalih PS5 ekskluziva.
God of War
God of War iz 2018. je nedavno dobio nadogradnju za PS5, ali koja se pobrinula samo da igru igramo u 60 FPS-a u posebnom modeu. God of War se iz menija konzole u meni igre učitava za 30-ak sekunda što je slično onome na PS4.
Međutim, God of War je nešto brži kod učitavanja direktno u gameplay. Dok je na PS4 to vrijeme, ovisno o levelu, iznosilo i preko pola minute, na PS5 se učitava 20-ak sekunda. Ostaje žal da God of War, kao ni ostale PS4 igre, nema activity kartice kako bismo zaobišli menu igre.
Slična je situacija i s Battlefieldom 5, Fall Guysom, Bloodborneom, Rainbow Six Siege i ostalim PS4 igrama koje sam testirao na PS5. Vremena učitavanja su tek neznano bolja te se, nažalost, ne učitavaju brzinom kojom to rade PS5 ekskluzive.
Nažalost, još uvijek nemam drugih PS5 igara third party izdavača. Ali i one bi trebale imati slična vremena učitavanja. Nema razloga da ne bude tako.
Pretplati se na FFA Youtube kanal i prati naše video vijesti, recenzije, giveawaye i specijale.