Peto kolo HNL Lige s najluđim rezultatima dosad. Zaigraj s nama

Uoči šestog kola koji nam donosi prvi najveći derbi Supersport HNL-a pogledajmo što se dogodilo u petom i dosad najluđem kolu naše HNL Lige by Ofenziva & FFA.

Najuspješniji igrači bili su /u/cep i /u/domi37 s čak dva pogođena točna rezultata, ali to nisu uspjeli predočiti u bodove zbog jako loših drugih prohnoza i nes(p)retno korištenih Jokera koji su im donijeli negativne bodove. S druge strane, s boljom igrom i 11 bodova urednik Ofenzive Aleks Buvač je pobjednik kola. U stopu ga prate /u/EscoBan koji su ga lansirali na vrh ukupnog poretka, te /u/belivrag koji je ostvario popriličan skok do četvrte pozicije.

Urednik Aleks nije previše pomogao igračima s Ofenzive koji su nizali negativne bodove i tako prethodno kolo završili s prosjekom od -0.15 bodova. Ništa bolji nisu bili ni igrači s FFA, ali mi smo barem zabilježili pozitivan prosjek za ukupno gledano 4:1 u kolima.

#
Ime
Bodovi
Bodovi iz posljednjeg kola
Maksimalna moguća pozicija iduće kolo
1
EscoBan
64
13
1
2
Luka Vujić
62
23
1
3
Fenix
59
11
1
4
Torgue
53
22
1
5
belivrag
51
15
1
6
Tuhy
40
7
1
7
Brijac
39
6
1
8
Loki
35
6
1
9
slaven melupo
33
3
1
10
Aleks Buvač
32
18
1
11
Picek
32
2
1
12
si-ka-ka
30
2
1
13
spilice
30
2
1
14
Garrus_V
30
2
1
15
Domagoj Starčević
28
4
1
16
Autobot
24
3
2
17
ThaUrban
17
6
4
18
Kristijan Kremenjaš
15
4
4
19
cep
13
-2
5
20
Xz_33
13
2
5
21
Goran Rakić (OverHypedG)
11
0
6
22
Thomas A.Anderson
8
-8
6
23
Marko Štrkalj
6
0
6
24
Horoathos
5
0
6
25
Laf
3
0
6
26
domi37
2
-8
6
27
sandidam
2
0
6
28
champion1
2
2
6
29
EraserHead
1
1
6
30
harpagon
0
0
7
31
josip1
0
0
7
32
kastore2
-3
3
8
33
gabriel0408
-3
0
8
34
Niko Matičević
-5
0
9
35
Banx
-9
0
12

Pogađaj rezultate 6. kola HNL Lige

Morate biti prijavljeni da biste glasali.

13. 9. 20:00
Dinamo
Hajduk
14. 9. 17:30
Istra
Lokomotiva
14. 9. 20:00
Gorica
Rijeka
15. 9. 17:30
Osijek
Slaven
15. 9. 20:00
Šibenik
Varaždin

Točan rezultat donosi 3 boda

Ako nije pogođen rezultat, točan ishod (pobjeda, remi ili poraz) donosi 1 bod

Korištenjem jokera broj osvojenih bodova se množi s 5, dok se kod promašaja (pogrešan rezultat ili ishod) oduzima 5 bodova

Možete koristiti maksimalno 2 jokera po kolu