12. kolo naše HNL Lige obilježilo je biblijsko uskrsnuće

Nakon što smo ga prošlo kolo ismijali, kada je ostvario maksimalno mogući najgori rezultat u jednom kolu, Kremenjaš s Ofenzive je u 12. kolu HNL Lige by Ofenziva & FFA ostvario daleko najbolji rezultat.

Život piše priče, a ovog puta je ispisao 22 boda za skok od čak devet pozicija na ljestvici. Kremenjaša slijede /u/belivrag sa 17 bodova te /u/Picek i /u/spilice s po 13 bodova. Dodajmo i /u/OverHypedG koji je jedini pogodio dva točna rezultata, što nažalost nije rezultiralo berbom bodova zbog loše igranih Jokera.

Svoj paragraf zaslužuje i /u/Prika koji je s minusom od 10 bodova uspio izjednačiti maksimalan negativni rezultat. Čestitamo.

Vujić je s 11 novih bodova dodatno odmaknuo na vrhu ljestvice, dok je EscoBan drugi igrač s preko 100 bodova. Sretno svima u narednom kolu, jer kad ugledamo parove, sreće će vam sigurno trebati.

#
Ime
Bodovi
Bodovi iz posljednjeg kola
Maksimalna moguća pozicija iduće kolo
1
Luka Vujić
117
11
1
2
EscoBan
100
2
1
3
Garrus_V
87
11
1
4
Picek
76
13
2
5
belivrag
76
17
2
6
Fenix
71
1
2
7
Torgue
70
11
2
8
Kristijan Kremenjaš
61
22
2
9
Tuhy
60
11
3
10
Loki
59
6
3
11
Goran Rakić (OverHypedG)
58
7
3
12
si-ka-ka
56
11
3
13
EraserHead
54
10
3
14
slaven melupo
52
0
3
15
spilice
50
13
3
16
Brijac
44
3
4
17
Aleks Buvač
42
-7
4
18
Thomas A.Anderson
42
0
4
19
ThaUrban
41
10
4
20
champion1
36
2
6
21
Xz_33
33
0
6
22
Domagoj Starčević
28
0
8
23
Autobot
26
0
8
24
Bri@tore
24
0
8
25
Kristijan Kuveždić
17
10
12
26
cep
12
0
15
27
domi37
10
3
16
28
Marko Štrkalj
6
0
16
29
Horoathos
5
0
16
30
Laf
3
0
17
31
sandidam
2
0
19
32
harpagon
0
0
20
33
josip1
0
0
20
34
kastore2
-3
0
20
35
gabriel0408
-3
0
20
36
Niko Matičević
-5
0
21
37
Prika
-5
-10
21
38
Banx
-9
0
22

Pogađaj rezultate 13. kola HNL Lige

Morate biti prijavljeni da biste glasali.

8. 11. 18:00
Šibenik
Lokomotiva
9. 11. 15:00
Gorica
Dinamo
9. 11. 17:30
Hajduk
Istra
10. 11. 15:00
Slaven
Varaždin
10. 11. 17:45
Rijeka
Osijek

Točan rezultat donosi 3 boda

Ako nije pogođen rezultat, točan ishod (pobjeda, remi ili poraz) donosi 1 bod

Korištenjem jokera broj osvojenih bodova se množi s 5, dok se kod promašaja (pogrešan rezultat ili ishod) oduzima 5 bodova

Možete koristiti maksimalno 2 jokera po kolu