Videorecenzija | Call of Duty WWII Resistance DLC

Pogledajmo što nam je to Activision odlučio ponuditi i čime nas natjerati da se ponovo vratimo na bojišna polja.

Ovih dana, čini se, svi putevi vode natrag u CoD WWII i poznata svjetska bojišta. Najveći razlog tome je upravo taj što je Activision ovih dana eksluzivno za PS4 izbacio prvi od svoja 4 plaćena DLC-a. Naravno svi ti DLC-ovi pojavit će se također i na Xboxu te PC platformi, no mjesec dana kasnije od debija na Sonyjevoj konzoli s obzirom da Activision sa Sonyjem ima vremensku eksluzivnost što se tiče izlaska DLC-ova.

Videorecenzija

Ime prvog DLC-a za WW2 je Resistance a sastoji se od 5 novih mapa. Od toga tri mape otpadaju na klasični multiplayer, jedna se veže za War mode, dok je zadnja rezervirana za novo poglavlje u Zombie kampanji. Pa krenimo redom.

Multiplayer mape: Antrophoid, Valkriye i Occupation

Antrophoid je mapa smještena u Prag, glavni grad Češke, a zasniva se na istinitoj priči o atentatu na višeg njemačkog oficira. Operacija Antrophoid događala se upravo na praškim ulicama koje su vjerno prenesene u igru. Treba naglasiti da je ovo jedna od najvećih mapa koje smo imali prilike zaigrati u nekom CoD naslovu te da je sa svojim otvorenim ulicama savršena za podmukle snajperiste i kampere. Ova mapa također ima i jedan kanal u koji je moguće zaroniti i preplivati određeni dio što je zanimljiva stvar koja pridonosi imerziji.

Sljedeća mapa naziva se Valkriye, ime koje ćete sigurno povezati uz filmsku adaptaciju Toma Cruisea o neuspjelom atentatu na Hitlera. Riječ je o Vučjoj jazbini, takozvanom tajnom njemačkom kompleksu izgrađenom duboko u šumskoj vegetaciji na području današnje države Poljske. Ova mapa možda je i najsvjetlija točka ovog DLC-a; prigodna je za različite arsenale te ima dobar protok. Uz kohezivne bunkere najviše se ističu 2 montirane strojnice na svakom kraju mape koje će stvarati pošteni kaos tokom kompetitivnog igranja.

Posljednja mapa klasičnog multiplayera, za koju su developeri potrošili čini se najmanje truda, naziva se Occupation. Zašto najmanje truda, pa zato što je to redizajnirana Modern Warfare 3 mapa. Malo se stvari promijenilo, pa će se stoga svi koji su imali prilike igrati ovu mapu u starom CoD naslovu brzo sprijateljiti s terenom. Radi se o gustim pariškim ulicama koje krasi pogled na Eiffelov toranj. Nemojte me shvatiti krivo, mapa je zabavna i odlično prenesena u WW2 seting, no činjenica je da je ovo podmukli copy-paste samo da se nadopuni sadržaj.

War mode (Operation Intercept) i Zombie mode (The Darkest Shore)

Oni koji preferiraju War misije morat će se zadovoljiti jednom novom mapom pod nazivom Operation Intercept. Misija je smještena u okupiranu Francusku, a temelji se naravno na 3 zadataka koje morate braniti ili u protivnom slučaju napadati. Od oslobođenja francuskih vojnika do pratnje savezničkog tenka na tračnice s ciljem zaustavljanja nacističkog voza, ova mapa ne pridonosi puno na kvaliteti zanimljivog War koncepta. Zašto je to tako, pa zato što je ovo već sve viđeno i samo prepakirano u novo okruženje. Tenk smo ispratili već u originalnom CoD-u, a radio opremu također uništavali. Dakle, ništa novog nažalost.

I, naravno, na kraju dolazimo do zombija i posljednje mape pod nazivom The Darkest Shore. Activision u ovom slučaju nastavlja priču sa svojim protagonisitima koji slijede trag dokora Strauba što ih odvodi na mračni otok obavijen maglom. Osim magle koja razbija monotoniju već viđenu u Zombie modeu, dodatnu zabavu morala bi nam priuštiti nova vrsta zombija s kojom se susrećemo na ovoj mapi. Usprkos tome, treba napomenuti da je mapa, nažalost, za ovaj mode preuska, premalena i daje premalo varijacije tokom igranja.

Activision nas je Reistance paketom mapa ostavio kratkima. Ako niste već prethodno nabavili season pass, teško da vam možemo preporučiti ovaj DLC po cijeni od 15 eura, a sve zbog slabog sadržaja. Da stvari budu još gore, internetom se šire dokazi da su ove mape zapravo bile dio originalne igre, samo ih je Activision odlučio izrezati van i izbaciti u obliku plaćenog DLC-a. Sramite se!