Recenzija | Deiland: Pocket Planet

Vežite se jer polijećemo na planet koji je baš poput onoga kakvim ste zamišljali Asteroid B612 iz djela Mali Princ – malen, okrugao i s jednim junakom koji se bori za svoj opstanak. Ukoliko ste se nekad susreli s igrama poput Harvest Moon, Stardew Valley, Animal Crossing ili čak Farmville na Facebooku, bilo koja igra koja uključuje sadnju i žetvu voća i povrća, izmjenu godišnjih doba i slatke životinje, zainteresirat će vas i Deiland.

Deiland poput Malog princa

Deiland nas uvodi u priču gdje je glavni junak Arco, mladi „princ“ koji pokušava preživjeti na vrlo okruglom planetu. Arco se stalno bori s nekim poteškoćama, bilo to nasumično padanje meteora koje daje vrlo zanimljiv minigame gdje morate okretati planet kako vam meteor ne bi uništio usjeve ili drveća koja ste posadili ili vam dolaze različiti zlikovci koji vam žele ukrasti vaš teško stečeni proizvod. Poanta je, Arcu definitivno nikada nije dosadno i uvijek ima nekog posla.

Ono što je odmah važno napomenuti, a preko slika nije toliko uočljivo, kamera u ovoj igri je takva da stalno kružite planetom, sve je okruglo i ako vam se ne sviđa takav tip kretnje planetom, trebat će vam neko vrijeme da se priviknete na zaobljenost planeta i kretnju u takvom okružju. Također, grafika je više stil kao iz crtića, neki elementi u igri imaju odlične detalje i izgledaju dobro, pogotovo elementi koji su sitni poput zlikovaca koji vas napadaju i likova, oni izgledaju dobro, a neki elementi poput kamenja, koje je veliko ili krošnje drveta iz nekih kutova izgledaju… upitno.

Međutim, ne mogu ne istaknuti da u Deilandu stalno nešto radite, bila to sadnja, praćenje kad vam je što dostupno s obzirom na godišnje doba, sadnja drveća tako da vam drvo za ogrjev i gradnju novih elemenata bude uvijek dostupno ili doček NPC-eva koji vas jednom dnevno posjećuju – Deiland je aktivan planet i traži od vas da stalno budete „na nogama“.

Briga o planetu

Također, ne provodite svo vrijeme na svom planetu, imate mogućnost istražiti i nova područja gdje možete nabaviti stvari koje kod vas nisu dostupne i tako napredovati dalje u igri. Napredovanje u igri je jedna komponenta koje bih se htjela dotaknuti, ponajviše zbog toga što za puno elemenata u igri morate čekati. Ne morate se brinuti da ćete igru brzo završiti jer ćete većinom sporo napredovati do jedne točke kad već budete imali većinu toga sagrađenog i kupljenog.

Čekanje da vam nešto izraste, da vam netko stigne na vaš planet čiji proizvod trebate, a ne možete ga nikako drugačije dobiti jako podsjeća na igre na mobitelima, samo što često u takvim igrama možete platiti „ubrzanje“ dok to u Deilandu nije moguće. Naravno, smatram kako su bilo kakve mikro transakcije izuzetno negativna stvar i pohvaljujem što ne postoje u Deilandu.

Za one koji se vole boriti u igrama, postoji i taj element gdje vas periodično napadaju svakakva bića iz svemira. Možete se boriti onim što vam je u tom trenutku u ruci, bio to kramp, lopata ili magični štap, sa svime se možete obraniti i dobiti vrijedne elemente potrebne za daljnji napredak planeta.

Sve u svemu, Deiland donosi neke nove elemente koje nadograđuje na već dosadašnji tip igre pustog otoka i preživljavanja, ili u ovom slučaju, planeta koji ga čini slatkom igrom kojoj u svakom slučaju ostaje još puno prostora za proširivanje sadržaja.

Deiland: Pocket Planet recenzija

65

Solidna igra nalik igrama na mobitelu, prikladna i za mlađu populaciju, odlična za „ubijanje“ vremena uz sadnju i gradnju.