Recenzija | Scott Pilgrim vs. the World: Complete Edition

U kolovozu 2004. Bryan Lee O’Malley izdao je prvo izdanje Scott Pilgrim grafičkih novela za američku Oni Press izdavačku kuću. Scott Pilgrim je lijenčina iz Toronta koji u slobodno vrijeme svira bas gitaru u bendu Sex Bom-omb. Scott se zaljubi u dostavljačicu Ramonu Flowers koju će osvojiti tako što će poraziti njenih sedam zlih bivših.

Scott Pilgrim grafičke novele dosegnule su kultni status među obožavateljima i osvojile velik broj nagrada, te nije čudno što su šest godina kasnije napravili film i igru za PlayStation 3 i Xbox360 po pričama kanadskog autora. Uz veliki uspjeh grafičkih novela, filmova i videoigre, ono što nitko nije očekivao je to da će četiri godine kasnije igra nestati s PlayStation i Xbox online trgovina zbog problema s istekom licence.

Izvukla si ciglu iz temelja ljubavi naše!

Za sve igrače koji nikad nisu uspjeli zaigrati ovu simpatičnu igru Scott Pilgrim je izgubio, nije osvojio Ramonu, a njeni zli bivši dečki su ostali neporaženi, te će ostati neporaženi sljedećih nekoliko godina. No kako svakom zlu stiže kraj tako je i sedmorici stigao kraj u obliku reizdanja. Ubisoft se isprsio, riješio probleme sa licencama te napravio reizdanje igre za trenutnu generaciju konzola i računala. Vrijeme da zagrijemo kontrolere.

Udara u glavu kao vegetarijanac

Scott Pilgrim vs. the World: Complete Edition je simpatična kooperativna Beat-‘Em-Up igra stripovskog artstylea koju možete igrati sami te lokalno/online sa još tri prijatelja. Igru je moguće igrati na tipkovnici, ali ako ne želite proklinjati bogove i sunce bolje da igru igrate na kontroleru. Ovakav tip igre zahtijeva brze reakcije i kombinacije koje je na tipkovnici gotovo pa nemoguće izvesti bez divljačkog truda. Ako usput podignete težinu igre, tipkovnica leti u zid.

Smijali su mi se kad sam rekao da sam veliki fan Ken Mastersa…

Story Mode vas stavlja u originalnu priču gdje Scott Pilgrim treba poraziti sedam zlih bivših partnera Ramone Flowers. Igrati možete na jednoj od tri ponuđene težine s jednim od sedam igrača. Skupa s DLC likovima imate šest igrača u početku, a jednog morate otključati.

Kontrole su prilično jednostavne i igra nije teška, ali trebat će vam vremena za privikavanje zbog količine poteza. Krećete se sa Stickom ili D-padom, imate jak i slab udarac, skok, blok, te dva specijalna poteza u kojem jedan izvodi vaš igrač, a drugi priziva jednog od vaših prijatelja u pomoć. Ali to nije sve! Nokautirane neprijatelje i predmete na stazi možete podignuti i mlatiti ostale neprijatelje sa njima.

U duhu samog naslova svoj prvi prelazak igrao sam sa Scott Pilgrimom, kojem je specijalni potez Tatsumaki Senpukyaku iz Street Fighter serijala.

…tko se zadnji smije najslađe se smije. Shoryuken!

Kad porazite neprijatelje od njih pada novac te vaš igrač dobija iskustvo. Novcem možete unaprijediti statistike u obliku predmeta koje možete kupiti u trgovinama razbacanim po svijetu. Sa svakim novim level up-om dobit ćete nove poteze i tako sve do levela 16 koji je ujedno i zadnji level vašeg igrača.

Postoji šest statistika koje možete unaprijediti. Health i Gut Points (GP) služe kao zdravlje i magičnu moć vašeg igrača. Kad Health padne na nulu 50% GP-a ide u zdravlje, a kad zdravlje i GP padnu na nulu izgubili ste jedan život. Kada potrošite sve živote morat ćete početi nivo ispočetka. Specijalni napadi troše GP, stoga pazite. Strength povećava moć vaših udaraca, Defense smanjuje štetu koju primate, Willpower povećava GP i štetu vaših specijalnih udaraca, a Speed ubrzava kretanje vašeg igrača i brzinu kojom vaš igrač udara. Da stvar bude još bolja, ako uspijete poraziti pet neprijatelja bez da primite udarac ući ćete u Hyper Mode u kojem udarate još jače i brže.

Brie Larson je zapravo vaša bivša djevojka i možete ju prebiti ko vola u kupusu.

Neprijatelja ima na bacanje. U početku se borite protiv običnih huligana s palicama, da biste kasnije lomili katane i električne palice na nindžama i robotima, bježali od napucanog bas gitarista sa psiho kinetičkim vegan moćima te se borili protiv ogromnih robota koji ispaljuju rakete i lasere. Ako mislite da je tu kraj ludila, trebate vidjeti koliko je zapravo težak posljednji boss u igri.

Kad psihokinetički vegan poludi!

Kad smo kod bosseva, Boss borbe su zapravo karikirane poput nekog japanskog animea ili stripa sa superjunacima. Svaki od njih ima unikatne moći koje su “over 9000” i kada ih porazite počastit će vas sa epic scenom umiranja u kojoj ćete uživati!

Šaka, nos, Kratos!

Good guy Ubisoft

Complete Edition stiže s Knives Chau i Wallace Wells DLC igračima iz originala te sa četiri nova moda igranja. U Boss Rush modu igranja igrate isključivo protiv bossova te morate poraziti sve da biste pobijedili, a imate samo jedan život! Survival Horror vas stavlja protiv velike količine zombija te trebate što više njih ubiti prije nego što ubiju vas.

Dodge, Duck, Dip, Dive and Dodge!

Battle Royal je player vs. player mod igranja u kojem trebate poraziti vaše suparnike. Dodge Ball je igranje graničara u kojem možete poraziti neprijatelja isključivo bacanjem lopte. Boss Rush, Survival Horror i Dodge Ball možete igrati na Avarage Joe, Rough and Tough i Supreme Master težini igranja. Boss Rush na Supreme Master težini stavit će i veterane Beat-‘Em-Up  igara tamo gdje im je mjesto.

I tako je Scott zaradio moć samopoštovanja.

Tokom igranja vas prati jednostavan, ali zanimljiv soundtrack koji se savršeno uklapa sa pozadinom nivoa na kojem se trenutno borite. Mješavina 8bit zvukova i modernih instrumenata je čisti pogodak. Soundtrack nije na razini jednog God of Wara, ali ni ne treba biti. Glazba koja vas prati treba biti u skladu sa igrom kojom igrate i to postiže na fenomenalan način.

Kraj priče, kratko i jasno!

Scott Pilgrim je zabavna, jednostavna u srži i ne-naporna igra. Nemam apsolutno nikakve zamjerke. Ono što sam očekivao, to sam i dobio! Po cijeni od 14,99 eura Scott Pilgrim vs. the World: Complete Edition je jednostavna arkadna 2D tabačina koja vas i vaše prijatelje neće razočarati.

Scott Pilgrim vs. the World: Complete Edition recenzija

88

Jednostavna arkadna 2D tabačina koja vas i vaše prijatelje neće razočarati!