82% gamera u SAD-u odabralo je PlayStation 5

Nakon fantastičnih poteza iz Microsofta u posljednje vrijeme očekivali smo da će se s novom generacijom konzola približiti Soynju na svojem najjačem tržištu, ali barem zasad se čini da se smanjivanje margine neće manifestirati kao instant uspjeh.

Istraživanje na preko 500 ljudi iz pažljivo selektirane skupine gamera provela je poznata agencija VGM. Kako piše gamesindustry.biz, a čak 82% igrača koji su uspjeli prednaručiti novu next-gen konzolu odabrali su PlayStation 5. Gameri su u 72% birali disk verziju, a 10% njih biralo je Digital verziju. 30% gamera prednaručilo je Xbox Series X, a samo 8% Xbox Series S.

“Ozbiljniji” gameri naginju PlayStationu

Kada zbrojite postotke dobit ćete rezultat od preko 100% koji na prvu može izgledati čudno, ali treba uzeti u obzir da su neki od ispitanih kupili konzole iz oba tabora.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

45% kupaca PlayStationa 5 kao glavni motiv istaknuli su Sonyjeve ekskluzive, a 42% onih koji su odabrali Xbox Series konzole kao glavni motiv navelo je Game Pass.

Prije donošenja zaključaka treba istaknuti kako petstotinjak ispitanih i nije odveć relavantna baza, ali brojke će dobro poslužiti kod razumijevanja djela tržišta kojeg čine “ozbiljniji” igrači. Microsoft će veći postotak ostvariti među nešto ležernijim igračima, pa dok zaista očekujemo dominaciju Sonyja i u SAD-u, ona u konačnici neće biti ovolika.