Nevjerojatne brojke pokazuju koliko je ovo kontroverzno tržište zaista jako i veliko.
Activision Blizzard je u protekloj godini zabilježio prihode od 7 milijardi dolara, a više od polovice, konkretno 4 milijarde dolara, otpada na mikrotransakcije unutar samih igara.
To nije ništa čudno, uzevši u obzir igre poput World of Warcrafta, Overwatcha ili Hearthstonea, ali možda je pomalo iznenađujuće da gotovo 2 milijarde od tih prihoda pripada mobilnim igrama Candy Crush Saga i Candy Crush Soda Saga, što su ujedno prve dvije igre na iOS i Android trgovinama.
Naime, Activision Blizzard je uspješno prije nešto više od dvije godine kupio King, kreatore i izdavača Candy Crush Sage, te time priskrbio novih 500 milijuna korisnika.
Blizzard je samostalno generirao rekordne rezultate kroz stalno plasiranje dodatnog sadržaja i organiziranje raznih događaja za Overwatch, Hearthstone i World of Warcraft, što znači da kompanija “pliva u novcu”, a da nisu izdali niti jednu veliku igru prošle godine.
Predsjednik kompanije, Coddy Johnson, je rekao kako su usluge, sadržaj i značajke unutar igara nastavili angažirati igrače koji su na taj način pomogli kompaniji u ostvarenju spomenutih rezultata.
Rezultati pričaju svoju priču o više od milijarde dolara za zadnji kvartal prošle godine i više od rekordnih 4 milijarde dolara za cijelu prošlu godinu.