Activision Blizzard zaradio 3.6 milijardi na mikrotransakcijama, DLC-ima i season passovima

I onda se pitate zašto to guraju u igrama.

Activision Blizzard je na konferencijskom pozivu objavio detalje o poslovanju za prošlu godinu, a jedan od zanimljivijih podataka je to da je tvrtka na mikrotransakcijama, DLC-ima i season passovima u prošloj godini zaradila čak 3.6 milijardi dolara. Uz to, sama zarada bilježi i rast od 126%.

Activision Blizzard je itekako poznat po svim dodacima za svoje brojne igre poput Destinya, COD-a, Overwatcha i Hearthstonea, a tu su i brojni drugi naslovi koji su isto krcati sa mikrotransakcijama pa nas ne čudi da tvrtka jako dobro zarađuje na ovakvom poslovnom modelu.

Koliko ste novaca vi potrošili na mikrotransakcije prošle godine? Activision poručuje kako su ovo još rani dani za in-game kupovine poput Call of Duty Pointsa i Overwatch Loot Boxeva, te da još puno toga dolazi. Call of Duty Black Ops 3 i COD Points mikrotransakcije su zaradile više nego nego sami DLCi i season passovi za igru što je novi rekord.