Vijesti

Akcijski RPG No Rest for the Wicked dobio veliki prikaz. U early accessu već u travnju

Nakon sjajnih Ori igara, austrijski Moon Studios u prosincu je predstavio igru potpuno drugačijeg žanra od onoga na kojem je ispekao zanat. Akcijski RPG No Rest for the Wicked sada je dobio novi prikaz.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prikaz dug 25 minuta otkrio je što očekivati od prvog chaptera kampanje čiji izlazak je zakazan već za travanj ove godine na Steamu. Ručno dizajnirani svijet bez proceduralne generacije, dinamična promjena vremena dana i vremena, nasumični loot, skriveni prolazi, raznovrsna oružja, craftanje, grad kao lokacija koju igrači mogu i ne moraju pomoći obnoviti, dnevni i tjedni izazovi… Prvi chapter djeluje prilično dobro ispoliran i zaokružen u cjelinu.

Za razliku od drugih akcijskih RPG-eva iz izometrične perspektive, svaki dvoboj u ovoj igri je u cijelosti animiran i simuliran, pa će često dvoboji izgledati poput onih iz Souls igara s puno parryja, izbjegavanja udaraca i nadmudrivanja protivnika.

Od prvog dana izlaska tu je i tzv. Cerim Crucible, tamnica koja će isporučivati endgame sadržaj te se nadograđivati sa svakom budućom nadogradnjom.

Prvi chapter zakazan je za 18. 4. na Steamu u early accessu, dok će izlazak za konzole uslijediti nekad kasnije. Prva iduća nadogradnja donijet će kooperativno igranje za do 3 igrača, a u narednim mjesecima uslijedit će farmanje, nove regije, proširenje priče i kampanje…

Igra