Apple je pokazao Sonyju, Microsoftu i Valveu kako se nositi s loot boxovima

Apple je još jednom pokazao kako brinuti o svojim korisnicima.

Electronic Artsov Battlefront II donio je mnogo toga pozitivnoga u gaming industriju. Naime, pohlepna politika implementacije mikrotransakcija u njihovu igru mnogima je širom otvorila oči. Tako vlade mnogih svjetskih zemalja raspravljaju o ovom problemu i kako se nositi s njim, dok su gameri svojim bojkotom natjerali EA da nakon manje od mjesec dana od izlaska ponude igru na 60-postotnom sniženju.

Apple, kompanija koja stoji iza Mac, iPhone i iPad uređaja među mnogima nije baš najomiljenija kompanija, prije svega zbog politike visokih cijena njihovih uređaja, međutim, treba im se priznati, kad nešto naprave onda to naprave kako treba. Tako se Apple među prvima započeo boriti za korisnike po pitanju mikrotransakcija u aplikacijama, pa je još 2014. godine okarakterizirao aplikacije koje u sebi sadrže mikrotransakcije kao ne-besplatnima. Time je Apple jasno postavio granicu između “besplatnih” i uistinu besplatnih aplikacija.

Transparentnije!

Tri godine kasnije, Apple je napravio još jedan iskorak. Ovaj put kod aplikacija koje sadrže loot boxove, pa sad izdavači takvih aplikacija jasno trebaju istaknuti omjere, odnosno šanse za dobivanje određenih itema u igri. Na primjeru Hearthstonea primjećujemo kako novo pravilo još uvijek nije stupilo na snagu, međutim, za očekivati je u narednim danima kako će na stranicama iTunesa osvanuti jasni omjeri.

Opće poznato je kako Apple postavlja standarde u današnjoj tehnološkoj industriji, stoga ne očekujemo ništa manje nego da njihov primjer započnu slijediti Sony, Microsoft i Valve. Isto tako je poznato kako veča transparentnost neće ukloniti loot boxove iz igara, međutim, lijepo je znati točno s čim se “igramo”.