Arkaneov Redfall je bio u razvoju za PS5. A onda je došao Microsoft

Obožavamo Arkane i njegov jedinstveni pristup igraćim svjetovima. Poslije Preya, Dishonoreda i Deathloopa, tek nas mjesec dana dijeli od Redfalla koji u svojoj vampirskoj priči naglasak stavlja na kooperativno igranje.

Jučer su izašli prvi dojmovi igranja velikih svjetskih medija, svi odreda sugeriraju da je Arkane napravio odličan posao u transformaciji igranja iz jednog na više igrača. Sve jednostavno funkcionira, potpis se osjeti na svakom koraku, premda je Redfall pretežito akcijski naslov, za razliku od prošlih naslova ovog studija koji su podržavali različite pristupe, ali u svojoj srži su stealth igre.

Stoga je šteta da u Redfallu neće moći uživati PlayStation igrači. Microsoft, koji svoju PR strategiju bazira na igranju bez ograničenja, čiji čelnici konstantno upozoravaju da su ekskluzive rak rana gaming industrije, po kupnji je brže bolje učinio sve naredne projekte izdavača Bethesde Xbox konzolaškim ekskluzivama.

Redfall kao konzolaška ekskluziva isključivo je odluka Microsofta, priznaje direktor studija Harvey Smith za francuski IGN. “Kupio nas je Microsoft i to je bila promjena s velikim P”, rekao je Smith. “Došli su i rekli ‘bez PS5, fokusirajte se na Xbox, PC i Game Pass.'”

Međutim, Smith to nije doživio kao lošu odluku, nećete pronaći kontroverzu u njegovim izjavama. Osim jednostavnijeg razvoja s jednom konzolom manje u miksu, Redfall će na launchu imati potencijalno veliku bazu igrača. Njih preko 25 milijuna Game Pass pretplatnika.