Ali možda dođe nastavak Watch Dogsa.
Ubisoft je danas izbacio svoje kvartalno financijsko izvješće koje je donijelo nekoliko zanimljivosti.
Prvo ćemo se zadržati na naslovu vijesti, te potvrditi da će, nakon dugo vremena, Assassin’s Creed preskočiti jednu godinu. S jedne strane, ta vijest i nije toliko neočekivana, jer je nakon velikog fijaska sa AC Unityem (a i nekoliko drugih poznatih Ubisoft downgrade slučaja) zanimanje za popularni serijal splasnulo. Prošlogodišnji Syndicate, iako ocjenjen kao jako dobar nastavak, kako od publike, tako i od kritike jednostavno nije imao ni približno jake prodajne rezultate kao prijašnji nastavci.
Na svojem službenom blogu Ubisoft kaže da slušaju fanove i uče na osnovu njihovih povratnih informacija, te da će ovu pauzu iskoristiti kako bi evoluirali gameplay i učinili Assassin’s Creed vodećom open-world franšizom. Žele ispuniti obećanja i očekivanja za koje smatraju da serijal donosi sa svojim unikatnim kombiniranjem fantazije i povijesti.
Za hard core fanove nije sve izgubljeno, jer ove godine dolazi istoimeni hollywoodski blockbuster koji bi mogao biti jedan od rijetkih dobro napravljenih filmova nastalih prema video igri.
Što se tiče ostalih naslova, potvrđeni su već poznati – South Park the Fractured but Whole, Ghost Recon: WildLands i For Honor, te zanimljivo – novi nastavak Watch Dogs serijala. Sve igre su predviđene za fiskalnu 2016. godinu, koja završava 31. ožujka 2017. godine. Uz to su spomenuli i nenajavljenu AAA igru koja bi trebala izaći u istom terminu.
Isto tako, pružili su nam i podatke o prodaji koja je pomalo poražavajuća, te je sa 561,8 milijuna eura, manja čak i od predviđenih 600 milijuna. Primjera radi, prošle godine u istom periodu je prodaja iznosila 809,7 milijuna eura. Najveći doprinos ovim rezultatima je slaba prodaja posljednjeg AC naslova, koji je, iako dobro prihvaćen, krenuo vrlo sporo sa prodajom, iako je kasnije uhvaćen korak. Što se zastupljenosti platformi tiče, najveća je udio prodaje na PS4 sa 41% (34% prošle godine), a slijede Xbox One i PC sa 27% i 12% (23% i 9% prošle godine). Očekivano, prošla generacija je doživjela strmoglavi pad sa 13% (360) i 11% (PS3) na 4% i 2%.