Assassin’s Creed Shadows kreće ispočetka s modernom stranom priče

Assassin’s Creed serijal već jako dugo poteže podijeljena mišljenja fanova oko svoje moderne priče. Još od početaka kada je Desmond Miles bio glavni lik, preko kasnijih igara u kojima su igrači preuzimali uloge bezimenih i nevidljivih likova u modernim segmentima iz prvog lica, pa do novijih priča, Assassin’s Creed je kroz godine isprobavao različite pristupe modernim narativima. Ipak, izuzev ranijih igara Ubisoft je rijetko uspijevao u potpunosti zaokupiti publiku modernim zapletima.

U nadolazećem Assassin’s Creed Shadows Ubisoft planira osvježiti moderni aspekt priče i usmjeriti ga u novom pravcu. O tome je govorio voditelj franšize Marc-Alexis Coté na nedavnom BAFTA događaju u Londonu, a prenosi Eurogamer. Coté smatra kako je jedan od njegovih najvećih izazova zadržati ili vratiti interes igrača za modernu stranu priče.

“Kada je nastao Assassin’s Creed, predstavio je hrabru i inovativnu narativnu strukturu, modernu priču usredotočenu na Desmonda priču koja se ispreplela s povijesnim avanturama. Desmondov put bio je u središtu modernog konflikta oko moćnih Isu artefakata koji su mogli promijeniti tijek povijesti. Međutim, s njegovom smrću na kraju Assassin’s Creed 3, našli smo se na kreativnom raskrižju.”

“Završetak Desmondove priče bio je teška odluka, nakon koje je moderna priča izgubila svoje čvrsto uporište.”

Istraživanje povijesti vratit će u prvi plan

Coté navodi kako su igre koje su uslijedile nastavile težiti ka pronalaženju Isu artefakata, ali to je učinilo narativ predvidljivim, a sukob Templara i Assassina sveo se na potragu za, kako kaže Coté, “magičnim relikvijama”. Na taj način, temeljna privlačnost serijala – istraživanje povijesti – pomaknula se u drugi plan.

Kako je ovaj pristup postajao sve sličniji i predvidljiviji, moderna priča počela se činiti kao nešto sporedno umjesto bitnog dijela cjelokupnog iskustva. Osim toga, složenost 15-godišnjeg lorea stvarala je dodatni teret i otežavala pristup serijalu za nove igrače.

Coté dodaje kako će moderne priče u budućnosti služiti kao nadopuna povijesnim pričama u igrama, s fokusom na prvotne teme poput “sjećanja, identiteta i autonomije.” Ovaj novi smjer jasno će biti definiran u nadolazećem Shadowsu.

Nadopuna povijesnom putovanju

“Naš cilj je ponovno staviti povijest u središte iskustva igrača. Moderna priča će služiti kao nadopuna povijesnom putovanju, naglašavajući kontrast između prošlosti i sadašnjosti kako bismo vratili ravnotežu koja je nekoć bila zaštitni znak franšize.”

“Moderna priča istražit će dublje teme sjećanja, identiteta i autonomije, te kako prošlost oblikuje naš identitet i na koji način kontrola nad prošlošću može utjecati na našu budućnost. Kroz ove teme reflektirat ćemo suvremena pitanja poput slobode nasuprot kontroli, moći znanja te napetosti između individualnosti i konformizma, a sve to kroz povijesni kontekst.”

Assassin’s Creed Shadows postavit će nove temelje za pripovjedanje moderne priče 14. 2. 2025. kada je zakazan za PC, XSX/S i PS5.