Novi video ne izgleda toliko loše, možda su ipak na dobrom putu.
DICE i Electronic Arts su objavili novi video za Battlefield V u kojem detaljno objašnjavaju koji nas to modovi igranja čekaju u kampanji za jednog igrača i online napucavanju koje svi volimo. Osim toga prikazane su neke nove animacije, kretnje vojnika i na koji način ćemo destrukcijom, ali i gradnjom obrambenih pozicija utjecati na bojište i tijek bitke.
Multiplayer će donijeti čak osam modova igranja, gdje imamo dobro poznati Conquest, Conquest Assault, zatim slijede Domination, Frontlines, Team Deathmatch, te Airborne, Final Stand i Breakthrough.
Predstavljen je i veliki mod igranja Grand Operations koji je inspiriran povijesnim bitkama Drugog svjetskog rata i koji kombinira više različitih mapa i modova igranja kroz četiri igrina dana. Započnite s Airbornom, bacite se iz aviona i otvorite padobran kako bi sletjeli u srce bojišta. Zatim uspostavite uporište na tlu kroz Breakthrough, te napravite još jedan završni juriš do moda Final Stand.
Kao šećer na kraju predstavljen je Firestorm, DICE-ova vizija battle royale moda gdje se 16 timova od 4 igrača bori do zadnje preživjele ekipe koja postaje pobjednik. Dobro poznata formula koja će se odvijati na najvećoj mapi ikada viđenoj u Battlefield serijalu, a mapa će biti pravi raj za destrukciju i opći kaos potpomognut vojnom mašinerijom.
DICE je ovaj put stavio veliki naglasak na timsko igranje kroz bolju komunikaciju s timom, koordinaciju učestalih radnji kako bi se ispunili ciljevi, te različiti arsenal oružja u obliku pojačanja poput moćne V1 rakete.
Kretnje igrača su u potpunosti izmjenjene kako bi postigla veća mobilnost i konstanta uključenost u akciju i sve ono što se događa oko vas. Preskakanje prepreka je nešto brže nego ranije, kretanje unatrag uz mogućnost pucanja će vjerojatno spriječiti bezglavo jurišanje neprijatelja, vraćanje bačenih granata ili njihovo aktiviranje dok lete zrakom će sretno prihvatiti svi igrači, a sprintanje u čučnju bi trebalo omogućiti izbjegavanje snajpera i brže hvatanje zaklona.
Oružja sada imaju veću kontrolu i preciznost, a svladavanje njihovog ponašanja uz predvidljiviji trzaj i uzorak pucanja možda neće svima biti dobra vijest, jer to potencijalno znači kako će novi Battlefield biti još lakši od prethodnika u tom polju.
Osim same destrukcije, sada ćemo imati mogućnost i gradnje obrambenih pozicija na već predviđenim mjestima za takve objekte. Moći ćemo kopati streljačke zaklone, graditi mostove, postavljati bodljikave žice ili zapreke za tenkove.
U kampanji za jednog igrača opet nas očekuju ratne priče, a one su redom Prolog, Nordlys, Tirailleur, Under No Flag i The Last Tiger, no to će vjerojatno mnogima biti sporedna stvar, jer znamo zbog čega se kupuje Battlefield.