
Nekad najambiciozniji projekt Rockstara, špijunska igra Agent, konačno je dobila objašnjenje zašto nikad nije ugledala svjetlo dana.
Suosnivač studija Dan Houser u intervjuu kod Lexa Friedmana otkrio je da je igra prošla kroz pet različitih verzija, ali nijedna “nije kliknula”.
“Radili smo na više iteracija otvorenog špijunskog svijeta, ali se jednostavno nikad nije posložilo. Zaključio sam da to ne funkcionira. I dalje razmišljam o tom projektu, ali mislim da ono što špijunske priče čini sjajnima na filmu, ne radi u videoigrama, barem ne na isti način,” objasnio je Houser.
Iako je igra službeno bila najavljena kao PlayStation 3 ekskluziva smještena u doba Hladnog rata, Houser kaže da je postojala i verzija smještena u moderno doba. “Imali smo toliko različitih pristupa, radili s toliko različitih timova… pitanje je može li se uopće napraviti dobra, otvorena špijunska igra.”
Dok se Houser, koji danas više nije djelom studija, pita može li se uopće napraviti dobra špijunska igra, podsjetimo da iduće godine IOI Interactive treba izbaciti svoj 007 First Light. Igru koja prazi život mladog James Bonda, a igra se kroz niz poluotvorenih okruženja.
I dok Agent nikad nije zaživio, Houser je dodao da ga ideja i dalje intrigira. Rockstar se u to vrijeme okrenuo sigurnijim projektima, prije svega Grand Theft Autu, dok su drugi, poput Bully 2, ostali u ladici. S dolaskom GTA 6, čini se da je studio našao formulu koja mu i dalje donosi milijarde.