Bivšeg šefa Arkane Austina iznenadilo je gašenje studija, mislio je da su radili dobar posao

Više od godinu dana nakon što je Microsoft ugasio Arkane Austin, bivši direktor studija Harvey Smith prvi put je otvorenije progovorio o cijeloj situaciji.

U intervjuu za My Perfect Console priznao je da ga je odluka zatekla potpuno nespremnog, pogotovo jer je bio uvjeren da je studio radio kvalitetan posao unatoč problemima s Redfallom.

Smith tvrdi da je za gašenje studija saznao večer prije nego što je odluka postala javna, te da mu je posebno teško palo što je Arkane Austin iza sebe imao Dishonored i Prey, igre koje su bile kritički hvaljene.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iako priznaje da su tijekom pandemije i razvoja Redfalla napravljene greške, naglašava da je industrija u tom periodu masovno eksperimentirala s games-as-a-service modelima i da su kreativni ishodi često nepredvidivi.

U razgovoru je Smith preuzeo dio odgovornosti za Redfall, ali je istovremeno istaknuo vlastitu privilegiranu poziciju veterana industrije, koja mu omogućuje da lakše preživi ovakve udarce. Upozorio je i na širi problem – sve veći broj iskusnih developera napušta industriju, dok mnogi mlađi tek započinju karijere u sve nestabilnijem okruženju.