Ako mislite da je kojim slučajem naslov clickbait, moramo vam reći da nije. Čovjek koji je radio 14 godina kao PlayStation developer nahvalio je itekako Xbox One Series X, a s druge strane poslao je prilično zanimljive izjave oko snage PlayStationa 5. Posebno što se tiče ray-tracing tehnologije.
Chris Grannell radio je kao senior designer na igrama Formula One i WipEout te je bio jedan od bitnih ljudi ugašenog studia Liverpool. Kasnije je Chris godinama radio za Guerilla Games, a od nedavno ima svoju vlastitu tehnološku firmu.
Spomenuti gospodin je već podgrijao raspravu prošli mjesec kad je na Twitteru izjavio kako je razlika u snazi između Xbox Series X i PlayStationa 5 prilično drastična u korist Xboxa. Jučer je Chris nakon još sve jednom dodatno pojasnio kad je vidio specifikacije PlayStationa 5, iako mnogi kažu da Sony nije otkrio puno toga zapravo.
PS5 nije loša konzola, zvjerski je komad hardvera, ali je samo običan komad hardvera koji je slabiji i sporiji na puno načina od onoga što je Microsoft sastavio (Xbox Series X).
Chris Grannell
Grannell tvrdi da je generalno mišljenje i zaključak većine developera s kojima je pričao kako je Microsoft “stvorio pravu zvijer u odnosu na Sony.”
Mislim da je Sony malo spavao na lovorikama uspjeha. Imaju veliki udio na tržištu i pomalo su uradili nešto slično kao onda s PS3 konzolom. Nije sve tako loše, ali čini se kako su podcijenili malo Xbox i smjer u kojem idu s Xbox Series X-om.
Chris također misli da je Xbox iznenadio Sony sa specifikacijama Xbox Series X-a, te da Sony to nije nikako očekivao.
Nije uopće upitno kako ih je Microsoft iznenadio i uhvatio nespremne. Također, nije uopće sporno da je Microsoft radio više s AMD-om od Sonyja.
No, možda nas najviše brine sljedeća izjava, a tiče se ray-tracing tehnologije i navodne velike razlike između Series X-a i PlayStationa 5.
Kad vidite ray-tracing mogućnosti Xbox Series X-a jasno je onda zašto developeri misle da je razlika između Xbox Series X i PlayStationa 5 ogromna. Imate s jedne strane čisto matematičke brojke, a onda vidite prave ray-tracing mogućnosti Xbox Series X-a i jasno vam je kako je Microsoft iznenadio PlayStation.
Da možda ne bude sve tako crno, Chris je istaknuo kako će PlayStation first party studiji i dalje raditi čuda s konzolom te da možemo očekivati fantastične first party naslove.
On očekuje da će se najveća razlika između snaga konzola vidjeti nakon nekog vremena (ne odmah) u 3rd party igrama koje će doći na PS5 i Xbox Series X.
Je li Chris obični hejter što je Sony zatvorio Studio Liverpool u kojemu je radio, ili je Xbox Series X zaista toliko moćnija konzola, kao i uvijek – vrijeme će pokazati.