Vijesti

Bivši šef Rockstara objasnio zašto nikad nije stiglo vrijeme za Bully 2

Bully, poznat i pod imenom Canis Canem Edit, izašao je još 2006. godine na PlayStationu 2 i odmah postao kultni hit. Akcijska avantura o životu buntovnog tinejdžera Jimmyja Hopkinsa u internatu i danas se smatra jednom od najdražih Rockstarovih igara. No pitanje visi već gotovo dva desetljeća – zašto nikad nismo dobili Bully 2?

Na to je u rijetkom intervjuu za IGN odgovorio Dan Houser, suosnivač Rockstara i kreativni um iza GTA i Red Dead Redemption serijala. Houser je otkrio da razlog nije bio nedostatak ideja, nego – nedostatak resursa.

“Mislim da je stvar bila samo u ‘bandwidthu’,” kaže Houser. “Ako imaš mali kreativni tim i malu seniorsku ekipu, jednostavno ne možeš raditi sve projekte koje želiš.”

Glavni mozak iza Red Redemptiona 2 danas ima vlastiti studio

Podsjetio je i da ista situacija vrijedi i danas u njegovoj novoj tvrtki Absurd Ventures, gdje se fokusiraju na to kako gurati dva projekta paralelno s relativno malim timom. Houserov novi studio je prilično ambiciozan, dobio je pozamašnu količinu kapitala što mu je omogućilo razvoj open world igre o kojoj smo više pisali ovdje.

Naravno, realno je za pretpostaviti da nije samo u tome stvar. Rockstar je u međuvremenu prerastao u megastudij s tisućama zaposlenih i projektima poput GTA 6, koji gutaju godine razvoja i stotine milijuna dolara budžeta. U takvim okolnostima, Bully 2 ostaje jedna od onih legendi koje možda nikada nećemo vidjeti – no fanovi i dalje ne prestaju tražiti njegov povratak.

Igra

Povezano