Bivši Valveov pisac Marc Laidlaw poručio kako bi Half-Life 3 ionako završio bez pravog kraja

Laidlaw je u intervjuu za Arcade Attack iznio neke projekcije o tome kako je sve moglo izgledati.

Marc Laidlaw je bio veliko ime u Valveu, čovjek koji je radio kao pisac na prvom i drugom Half-Lifeu, a svojim radom i idejama je usmjerio serijal na staze koje danas tako dobro poznajemo.

Malo je poznato da je Marc u početku bio recenzent igara za Wired Magazine, a jednom prilikom dobio je mogućnost pisanja članka o id Softwareu i njihovom projektu zvanom Doom. Tijekom razgovora s ljudima u id Softwareu, logičnije mu je bilo u konačnici usmjeriti članak prema izradi igre Quake, te je samoinicijativno krenuo u izradu Quake mapa putem WorldCraft uređivača.

U isto vrijeme je Gabe Newell, alfa i omega Valvea, zajedno s Mikeom Harringtonom tražio kreativne ljude u WorldCraftu kako bi programirali alate za Valve. Marc se tom prilikom sastao s ljudima iz Valvea i napisao pismo preporuke, a nakon što je vidio na čemu Valve radi, odmah je poželio biti dio tog tima, što je rezultiralo dugogodišnjom suradnjom i prijateljstvom.

Zanimljivo kako je Marc zapravo došao u Valve kada je gotovo sva priča već bila napisana i dovršena. Njegov posao je bio ukomponirati sve zasebne elemente u kohezivnu cjelinu, a prvenstveno se fokusirao na implementaciju nekih starih trikova pričanja priče koje je onda spojio s pametnim dizajnom svijeta.

Jedan od takvih primjera je početak prvog Half-Lifea, gdje je upravo Marc došao na ideju vlaka i prikaza Black Mese prije tragične nesreće. Dok je zajedno s Brett Johnsonom prolazio kroz opustošene i razrušene hodnike i laboratorije Black Mese, zapitao se kako bi to sve izgledalo prije nesreće. Brett je odmah napravio takvu verziju početka igre, te je Marc samo jednim logičnim potezom ispričao priču kroz igranje.

Na pitanje ima li ikakvog saznanja hoće li Half-Life 3 ikad biti izdan, te ima li volje raditi na tom naslovu, Marc je odgovorio:

Neznam. I ne zanima me povratak. Imao sam vlastite ideje za Epizodu 3. Trebali smo dovesti serijal do točke kada ga možemo prepustiti novoj generaciji. Gajio sam nade za dramatičnim resetiranjem između Half-Life 2 i Half-Lifea 3, poput promjene između jedinice i dvojke.

Nisam siguran da je netko drugi dijelio isto mišljenje, ali meni se činilo važnim pustiti potpunu slobodu onome tko će naslijediti serijal, sa svojim osobnim setom “labavih krajeva” zbog vlastitog zadovoljstva. Nažalost, nisam bio u mogućnosti to ostvariti. Nikad nisam gledao dalje od nastavka Half-Lifea 3, osim ako ne smatrate da su Half-Life 3 i Epizoda 3 jedno te ista stvar.

Očekivao sam da će svaki nastavak završiti bez pravog kraja i konkluzije. Postojale su čak glasine da će Epizoda 3 ili Half-Life 3 završiti Freemanovu priču, ali mislim da je to bilo potpuno netočno. Moja namjera je bila da Epizoda 3 poveže sve važne niti koje se tiču Half-Lifea 2. Međutim, to bi i dalje završilo kao jedinica ili dvojka, s Gordonom u neodređenom prostoru, dok čeka početak sljedeće igre. Dakle, jedna nedovršena priča za drugom.

Dakle, da je Valve nastavio razvoj ovog serijala vrlo vjerojatno bi odigrali Half-Life 3 i nestrpljivo čekali novi nastavak, jer priča nikad ne bi bila dovršena i dobili bi više pitanja nego odgovora. Ako želite pročitati cijeli intervju, posjetite sljedeću poveznicu.