Blitzkrieg 3 donosi zastrašujuće dobru umjetnu inteligenciju računala

Strategija u realnom vremenu s umjetnom inteligencijom živčane mreže.

Studio Nival je objavio kako su konačno riješili jedan od najambicioznijih projekata za umjetnu inteligenciju u igrama. Naime, njihovi inžinjeri su stvorili prvu umjetnu inteligenciju s živčanom mrežom za jednu igru, odnosno za strategiju u realnom vremenu.

Tako će igra Blitzkrieg 3 imati zabrinjavajuće dobru umjetnu inteligenciju nazvanu Boris koja se može nositi s najboljim igračima bez ikakvih skrivenih parametara koji otkrivaju brojčano stanje i poziciju igrača.

Boris je kroz testiranje samostalno učio i razvijao taktike na temelju događanja na bojištu. Konstantno je skautirao mapu, aktivno raspoređivao svoje jedinice, prilagođavao se situaciji na terenu, te čak zanemario protivničke slabe jedinice samo kako bi što prije osvojio ključnu točku bojišta.

Boris je kroz testiranje razvio vlastite strategije, te se ponašao poput pravog vojnog vođe, a njegove akcije su postale nepredvidive, te je bilo vrlo teško zaključiti radi li se o živom igraču ili o umjetnoj inteligenciji.
https://www.youtube.com/watch?v=1AB7KGxisAs