Bluepoint zasukao rukave; nakon Shadow of the Colossusa je vrijeme za novi remake

Sudeći prema tome kako je Shadow of the Colossus ispao odličan, ne sumnjamo da će Bluepoint opet napraviti kvalitetan posao.

Ako još niste odigrali Shadow of the Colossus remake, učinite si uslugu i povirite na našu recenziju. Nakon nje ćete brže bolje krenuti tamaniti kolose u predivno napravljenom svijetu kojeg je Bluepoint samo podignuo na još višu razinu svojim sposobnostima odrađivanja kvalitetnog remakea.

Nakon SotC-a je očito vrijeme za neki novi projekt. U razgovoru za Digital Foundry su otkrili kako su za potrebe SotC remakea proširili art tim kao i to da su poboljšali pokretač koji su koristili, čitav pipeline te usavršili vještine koje su bile potrebe da se projekt uspješno privede kraju. Sada kada imaju jedan takav projekt iza sebe kao što je SotC remake, vrijeme je za novi izazov. Na Digital Foundryjev upit jesu li (sada kad imaju više artista u timu) polako sposobni napraviti originalnu igru, kažu da bi mogli raditi, ali rade na novome remakeu.

Marco Thrush, suvlasnik i predsjednik Bluepointa, kaže da definitivno imaju mogućnosti sa proširenim timom uhvatiti se u koštac sa AAA igrama. Proširivanjem i općim napredovanjem tima bi trebali moći bez problema napraviti bilo kakav projekt koji si zadaju da će odraditi. Bluepointov tehnički direktor Peter Dalton kaže kako jedina stvar koju nisu istražili je vlastiti dizajn igara odnosno koje su mogućnosti studija oko toga da napravi nešto originalno i temeljem toga se širi umjesto da nadograđuje i popravlja postojeći art. Čini se kako preuzimanje zadataka kao što su remakeovi igara, pritom imajući sve prethodno rečeno na umu, Bluepointu služi kao ojačavanje studija sve dok ne dođu na razinu u kojoj će smatrati da mogu raditi vlastite, originalne igre.

Dok se to ne dogodi, čekamo novi remake projekt za koji jedino znamo da će po veličini i zahtjevnosti biti veći nego SotC. Još ne žele otkriti ime tako da za novije informacije ćemo se očito morati strpjeti.