Borderlands 3 je preuzeo popularnu mehaniku iz Apexa

Borderlands serijal je od prve igre bio namijenjen igranju kooperativno s prijateljima i zaista propuštate mnogo ako ijednu od igara igrate solo. Stoga ne čudi da je Gearbox u “trojci” odlučio ukomponirati neke gameplay mehanike koje su u posljednje vrijeme postale popularne u kooperativnim igrama, a kako bi još poboljšao taj najbitniji aspekt igre.

To najprije ide prema ping sistemu kojeg je osmislio Respawn i implementirao u Apexu, a koji su ubrzo zatim preuzele i sve ostale danas popularne igre koje pružaju mogućnost zajedničkog igranja.

Dakle, tko ne voli s “randomima” pričati na mikrofon, moći će pingati bitne točke poput neprijatelja, loota ili bilo što drugo. Kako pinganje izgleda u Borderlandsu provjerite ispod.

Ekipa iz Gearboxa je na Guardian Con sajmu pričala i o nekim drugim mogućnostima koje će olakšati igranje. Poput skaliranja levela igrača, pa ćete se moći u bilo kojem trenutku povezati s prijateljem. Bez obzira koliko daleko je on stigao u priči i kakav loadout ima, igra će skalirati sve, pa ćete moći u jednakom obujmu sudjelovati u igri.

Također i matchmaking je popravljen, pa primjerice, dok igra traži suigrače prema kriterijima koje smo mi zadali, moći ćemo i dalje normalno igrati bez pauziranja. A upravo su kriteriji pretrage ono što je nedostajalo serijalu ranije, pa ćemo moći pretraživati druge sesije prema napretku u priči, levelu igrača ili modu.

Borderlands 3 izlazi 13. 9. na PS4, XONE i PC.