Bright Memory je apsolutno nevjerojatan FPS uzevši u obzir da na igri radi samo jedna osoba

Bright Memory je još jedna primjer da skromna igra indie produkcije ne mora praktički nimalo zaostajati za AAA projektima.

Vjerovali ili ne, na ovom FPS-u radi samo jedna osoba. Zeng Xiancheng se prilikom produkcije Bright Memoryja odlučio za moćni Unreal Engine 4, ali s obzirom da igre programira u slobodno vrijeme, za pomoć u izradi koristio se Blueprint materijalima, dakle već pripremljenim modelima i animacijama.

No kada vidite kako njegova igra izgleda u pokretu i kako je čitav napredak postignut u samo godinu dana, nemoguće je ostati ravnodušan i umanjivati uspjeh onoga što je dosad napravio.

Epic Games , tvorce Unreal Enginea 4, toliko je impresionirao Bright Memory da su Zeng Xiancheng odmah pozvali na konferenciju na kojoj sudjeluju poznati Unreal razvojni programeri.

Uvjerite se i sami koliko Bright Memory izgleda odlično za jedan samostalni projekt: https://www.youtube.com/watch?v=GQZNOeW0FuI

Osim prezentacije, u prvi plan upada i sučelje koje je očito inspirirano projektima kao što su Tom Clancy’s Ghost Recon: Future Soldier i Deus Ex: Mankind Divided. Uz malo sreće, Bright Memory će kao konačna verzija za PC ugledati svjetlo dana već iduće godine. U pripremi je i VR verzija za Bright Memory Oculus Rift.