Call of Duty: Black Ops 3 trebao je imati razrađenu kampanju u otvorenom svijetu

Ne možemo reći ništa previše lijepo o kampanjama u Call of Duty: Black Ops naslovima. Neki ju nisu ni imali, a drugi Black Opsovi ugostili bi dosadne, na trenutke i infantilne priče, neusporedive s bilo kojim Modern Warfareom.

Razlog tomu je često kašnjenje developera iz Treyarcha, brojni problemi u razvoju utjecali bi na konačan sadržaj igre, a sve je kulminiralo s Black Ops 4 koji je kampanju totalno uklonio iz finalnog proizvoda. U nekom trenutku developeri su shvatili kako jednostavno nema vremena za njezin dovršetak, pa je kampanja iz četvorke kompletno uklonjena.

Slično je bilo i s Black Opsom 3 (2015.), koji je ipak imao nešto. A to nešto je trebalo biti puno veće. Kako je procurilo na Redditu, u razvoju za trojku bila je velika kampanja na nekoliko velikih otvorenih i međusobno povezanih mapa. Primjerice, u Singapuru biste imali nekoliko odvojenih velikih područja poput Kineske četvrti, centra grada, parka, kolodvora i sličnog s glavnim i sporednim misijama, a kroz priču biste poput nekog RPG-a napredovali tempom koji si sami zadate.

Gdje je zapelo?

Navode se aktivnosti poput branjenja i napadanja baza, ubijanja znanstvenika, sabotaža, uništavanja skrovišta oružja i sličnog. U ranoj verziji kampanje implementirani su čak i open world elementi poput promjene dana i vremenskih uvjeta.

Pušteno je preko 50-ak konceptualnih slika i screenshotova iz ravojnog procesa (pogledajte ih ovdje), što govori da je projekt prilično uznapredovao prije nego što je sredinom 2014. ugašen, odnosno debelo smanjen unutar gabarita u kojima smo igrali 2015.