Call of Duty: Black Ops 4 novim season passom razdvaja igrače kao nikad dosad; igrači bijesne

Dok Activision povlaći pogrešne poteze, prodaja Call of Duty igara se i više nego prepolovila.

Prošao je E3, a mi prvi put posljednjih godina ne znamo ništa više o novoj Call of Duty igri, koja je po pitanju gameplayja još uvijek zavijena velom tajne. Obično bi se na E3 konferenciji kompletno razotkrila igra i prikazao prvi konkretni gameplay, ali ne i ove godine.

Radi se o pomalo čudnom potezu Treyarcha i Activisiona, nakon čega se zapitaš ide li razvoj igre prema planu? Prvi alarm se upalio još u travnju kada je otkriveno da po prvi put u povijesti neka Call of Duty igra neće imati single player kampanju.

Prije prvog konkretnog gameplay prikaza već je najavljen season pass

Iako će sadržaj igre po izlasku biti siromašniji nego ikada i još uvijek ne znamo više detalja o igri, to nije srpiječilo Activision da najavi season pass za Black Ops 4. Tzv. Black Ops Pass svojim kupcima donosi 12 novih mapa, četiri ekskluzivna lika za battle royale mode, te nove zombi misije od kojih će neke biti ekskluzivno dostupne odmah na izlasku igre.

U vremenu kad su sve ostale konkurentne igre odlučile izbaciti takve pakete iz svojih ponuda i nuditi svoje mape besplatno kako ne bi razdvajali igrače, a najrecentniji primjer je novi Battlefield, Activision i Treyarch su se odlučili na još agresivniji model. Tako igrači neće moći kupovati mape zasebno, kao što smo to mogli dosad, već se sve može dobiti isključivo kupnjom Black Ops Passa.

https://www.youtube.com/watch?v=ooyjaVdt-jA

Sve to bi još više trebalo razdvojiti bazu igrača, a potez izdavača i developera je još čudniji kad je apsolutno svima jasno kako će upravo oni koji kupe Black Ops Pass nakon nekog vremena ostati sami na svojim praznim mapama. Sve to u igri za koju se obećava kako će biti aktivna i podržavana godinama od izlaska. Internet, naravno, bijesni i mnogi igrači otkazuju svoje preorder kopije. Prikazuje to primjer najzagriženijih CoD obožavatelja na decidiranom subredditu gdje prevladavaju prijeteći postovi.

Istovremeno, Activision ponovno situaciju ne prihvaća ozbiljno te odgovara jeftinim PR floskulama. Season Pass u ovakvom izdanju navodno će omogućiti developerima frekventnije izbacivanje novog sadržaja. Koliko je pogrešna politika Activisiona najbolje pokazuje podatak kako se prodaja recentnih Call of Duty naslova i više nego prepolovila. Naspram Modern Warfarea 3 (31 milijun) iz 2011. godine i Ghostsa (28 milijuna) iz 2013. godine, posljednje dvije Call of Duty igre prodale su se u tek nešto više od 12 milijuna primjeraka.