Chris, poznatiji kao Battle(non)sense, poznat je svim zagriženim FPS igračima (posebno na YouTube-u) kao stručnjak za analizu netcodea mrežnih igara, posebno onih popularnih.
Netcode ukratko, označava kvalitetu online iskustva, a u obzir se uzimaju podaci kao što su server lokacija, tickrate, lag kompenzacija, pucanje/kretanje odmak (delay) i još hrpa drugih stvari. Ukratko, ako igra ima loš netcode čeka vas dosta muka, i obrnuto.
Poznato je kako je Black Ops 4 imao prilično loš netcode na početku, a ako ćemo suditi betu, onda je Modern Warfare još lošije iskustvo. Naravno, uzmite u obzir da je ovo beta i da se stvari mogu popraviti do 25.10. kad igra izlazi.
Tickrate – što veći to bolji!
Modern Warfare beta radila je na dedicated serverima što znači da nema migracije hosta i sličnih gluposti. Modern Warfare beta koristila je 62Hz tickrate što je malo iznad standardna.
Poželjno je u FPS igrama da igra ima što veći tickrate kako bi bila što brža komunikacija sa serverima za što bolju hit detekciju, ubijanje iza zaklona i brojne druge stvari.
No ovih 62Hz vrijedi samo za modeove do 20 igrača. Ground War (mode za 64 igrača), tickrate je bio prilično loš i često je padao do mizernih 24Hz. Zapamtite – veći je bolji, a ovo je stvarno jako malo.
Kad pričamo o odazivu (ms), rezultati su dosta slabi. Prosječno vrijednost za registraciju štete iznosila je čak 98.6ms, 106.2ms za gunfire i čak 109.8ms za kretanje. Delay je dakle prilično velik, a u Ground Waru brojke su puno lošije – 136.4ms, 152ms i 155.8ms za iste stavke.
Ove brojke su dakle gotovo tri puta veće od onih u Blackoutu 4 (u ovome primjeru veće je lošije jer želite imati što manji delay). Također, ove brojke su puno lošije od igara kao što su PUBG, Battlefield V, Overwatch ili CS: GO.
Nadamo se da će do izlaska igre, Infinity Ward uspjeti poboljšati netcode jer loš netcode znači puno mučnije, slabije i frustrirajuće MP iskustvo, a to ne želimo.
Ako vas zanima još detaljnija analiza, preporučamo da pogledate ovaj video iznad.