Zašto se Sony snažno protivi Microsoftovoj akviziciji Activision Blizzarda donekle je jasno kada ugledate podatke koje je Sony priložio regulatornoj agenciji Ujedinjenog kraljevstva.
Naime, kako otkrivaju priloženi podaci u dokumentu, unatoč sjajnim PlayStation ekskluzivama koje su toliko prepoznate i voljene među igračima, nijedna se ne može uspoređivati s Call of Duty serijalom kada je u pitanju zarada.
Igre iz Call of Duty serijala bile su najprodavanije u svakoj od posljednjih 10 godina na PlayStation konzolama, osim u 2021. Sony ne otkriva koja igra u toj godini je bila prodavanija od Vanguarda, ali navodi kako je Call of Duty, čak i u toj, za njega iznimnoj godini, premašio zaradu koje generiraju Fortnite, GTA 5, FIFA…
S druge strane, CMA navodi kako je Sony jedini od šest velikih ispitanih studija i izdavača ocijenio Microsoftovu akviziciju kao nepovoljnu za gaming industriju, s čime se ta agencija i složila u svojem prvom izjašnjavanju.
Sony i dalje smatra da bi Microsoft mogao zadržati Call of Duty ekskluzivno za Xbox, odnosno, da bi i unatoč potpisivanjem sporazumu Microsoft pronašao način da našteti konkurenciji. Kao primjer navodi Starfield i The Elder Scrolls 6 koji se prije akvizicije nisu planirali kao Xbox ekskluzive. Microsoft čitavo vrijeme ponavlja da želi približiti svoje igre većem brojem igrača, istovremeno radi potpuno suprotno s Bethesdinim naslovima, međutim, po pitanju Call of Dutyja i dalje nudi 10-godišnju garanciju poput one koja je dogovorena s Nintendom i Steamom.