Cities Skylines 2 oduševio je s demonstracijom novog prometa i ponašanjem AI-a

Developeri iz Colossal Ordera oduševili su nas s dva dva nova prikaza Cities Skylinesa 2. Fokus je stavljen na promet i ponašanja umjetne inteligencije u njemu, pa krenimo redom.

Prva bitna stvar u odnosu na prethodnika, ceste u Cities Skylines 2 služit će kao sredstvo povezivanja strujom i vodom. Drugo, još bitnije, cimsi će konačno pratiti prometne trake. Primjerice, u kružne tokove ulazit će u unutarnjoj traci ako izlaze na zadnjim izlazima, a ako skreću lijevo na cestama s više prometnih traka, koristit će sve prometne trake umjesto samo jedne. Pritom ćete moći ručno povezivati prometne trake i pravce ako to želite.

Iz Colossal Ordera poručuju kako će raskrižja, petlje, mostove i tunele biti lakše graditi budući da ima znatno manje ograničenja. Ali zato će se stvar zakomplicirati s uvođenjem parkinga. Automobili više neće nestajati jednom kada stignu do lokacije, već im morate osigurati prostor za parkiranje, bilo u podzemnim ili nadzemnim garažama.

Ranije su građani na putu do odredišta koristili najkraću moguću rutu, ignorirajući sve ostale faktore poput gužve i alternativnih pravaca, a sada će smjerove kretanja određivati četiri faktora. Najbitniji faktor je – cijena prijevoza. Novac je vrijeme, a najkraći put nije uvijek najbrži.

Biznis će također prenositi resurse bržim putem. Brodovima i autocestama će zaobilaziti gradske gužve kad god je to brže.

Drugi faktor je udobnost. Cimsi će preferirati dostupnije lokacije s jeftinijim i prostranijim parkingom. Treći faktor je pravi novac (ne onaj mjeren u minutama), pa ako je trošak javnog prijevoza jeftiniji od goriva, koristit će autobuse, tramvaje i ostala sredstva javnog prijevoza (metro još uvijek nije potvrđen).

Prometne nesreći i prekršaji

Četvrti faktor je, kao i u pravom životu, doslovno ludost. Neki građani su voljniji kršiti zakone u vidu okretanja tamo gdje to nije predviđeno, pa će se na svoju ruku okretati u jednosmjernim ulicama ako se, primjerice, zagužva na pravcu pred njima. To za sobom povlači još jedan novi gameplay element – prometne nesreće i upravljanje cestama su prava stvar u Cities Skylinesu 2. Nesreća će blokirati promet, a potom nastupa mali od kuma s dizalicom.

Kada Mile popije i završi na krovu, Jure će ga pokupiti iz druge trake. Potom će se uputiti do birtije s najvećim parkiralištem.

Unatoč sveukupno gledanoj novoj generaciji simulacije prometa, developeri obećavaju da udar na hardver, a posebice na procesor, neće biti monstruozni. Tvrde da je u odnosu na jedinicu sistem kalkulacija značajno optimiziran, a imat će i bolju iskoristivost svih jezgri procesora. Pritom, što se tiče količine stanovnika i vozila, više neće biti softverskih ograničenja i jedino ograničenje bit će količina hardverske snage kojom raspolažete.

Cities Skylines 2 zakazan je za 24. 10. ove godine na PC, PS5 i XSX/S.