Clair Obscur: Expedition 33 ostvario milijunsku prodaju, ali Sandfall ostaje mali studio

Unatoč impresivnom komercijalnom uspjehu debitantske igre Clair Obscur: Expedition 33, francuski studio Sandfall Interactive nema namjeru širiti tim. U razgovoru za Automaton, tehnički direktor i glavni programer Tom Guillermin istaknuo je da za tip igara koje rade, konkretno, RPG-ove s turn-based borbom, nije potreban veliki tim.

“Za sada više volim raditi s malim timom. Mislim da je za full-price turn-based RPG veličina tima kakvu trenutno imamo idealna,” rekao je Guillermin.

Guillaume Broche, CEO i kreativni direktor, dodao je kako je većina razvoja igre odrađena internim snagama, dok su vanjski partneri bili angažirani isključivo za QA, lokalizaciju i marketing. A iznenadit će vas raspored ključnih zaposlenika. Samo pet ljudi radilo je na environmentima, dva na priči, tri do šest na cinematicima, a glazbu, jednu od najimpresivnijih glazbenih podloga ove generacije konzola, skladale su tek četiri osobe.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Fokus na kreativnoj autonomiji

Također, otkriva Broche, vodstvo studija se za svoj debi projekt trudilo birati mlade i talentirane poočetnike umjesto veterana. “Naš VFX artist i character dizajner upravo su završili fakultet – ovo im je bio prvi posao. Nisu imali unaprijed definirane ideje o tome ‘kako bi posao trebao izgledati’, što nam je zapravo odgovaralo jer su se lako uklopili u naš nešto drugačiji stil rada.”

Nakon 33 dana na tržištu, igra je prodana u 3.3 milijuna primjeraka – brojka toliko simbolična da je studio morao potvrditi njezinu istinitost na društvenim mrežama. Doduše, to je bilo prije dva mjeseca, danas je na valu dobre riječi taj broj zasigurno znatno veći.

Za Sandfall, čini se, rast nije nužno put prema naprijed velikim ili većim koracima. Narednih godina bit će bitno održati razinu kvalitete kroz kompaktnost i kreativnu autonomiju. Nešto slično što, na doduše nešto većoj skali, trenutno rade susjedi im iz Belgije – Larian.