Čovjek koji je dizajnirao monetizaciju za Fortnite napustio Naughty Dog

Posljednjih dana šire se jako loše vijesti po Naughty Dogov The Last of Us multiplayer projekt. Projekt je očito naišao na poteškoće u razvoju, posljednji izvještaj ukazuje na pauziranje razvoja, a tome u prilog ide i odlazak jednog od najbitnijih ljudi na tom projektu.

Naime, studio je napustio Anders Howard, čovjek koji je u Naughty Dog stigao iz Epica, gdje je kreirao jedan od najuspješnijih modela monetizacije u video igrama svih vremena, onaj u Fortniteu. To isto nije uspio napraviti i u Naughty Dogu, jer TLoU multiplayer projekt možda nikada nećemo zaigrati. Howard je napustio studio prošlog mjeseca, stoji na Linkedinu, gdje navodi kako je dizajnirao igraće sustave “za igru smještenu u The Last of Us univerzum”.

I dok od multiplayera na The Last of Us način očito neće biti ništa, barem ne u neko dogledno vrijeme, Naughty Dog usporedo radi na nekoliko novih projekata. Jedan od njih je potpuno novi IP, a izvjestan je i novi “klasični” The Last of Us.