Crysis Remastered stigao na PS5 i Xbox Series X/S uz ray-tracing i 60FPS-a

Prošlogodišnji prvi prikaz PS4/Xbox One remastera originalnog Crysisa je dočekan na nož. Kritizirao se loš izgled nedostojan remastera uz niskih 30 FPS-a te ponajviše što je remaster baziran na PS3 odnosno Xbox 360 verzijama. Kako je Crysis dugo vremena bio primjer predivne grafike koja oduzima dah, kritike na prosječan izgled remastera su bile posve opravdane.

Crytek je za novu generaciju konzola malo popravio stvar, iako je remaster i dalje daleko od idealnog. Osim popravljanja bugova, next-gen ažuriranje donosi dvije bitne stavke – Ascension nivo koji je po prvi put dostupan na konzolama te tri potpuno nova načina igranja.

Ascension nivo je bio unutar originalne igre za PC, no zbog iznimne zahtjevnosti nikad nije bio uključen u PS3/Xbox 360 te PS4/Xbox One remastere. Osim novog/starog nivoa, kroz ažuriranje je dodan i klasični Nanosuit menu, koji omogućava brzo šaltanje između četiri opcije Nanosuit odijela.

Nova generacija konzola je mnogo snažnija od prethodne te je (napokon) bilo moguće implementirati tri nova moda igranja – performance, quality i ray tracing. Za igrače kojima je stabilan frame rate najbitniji, performance mode ide na 1080p uz ciljanih 60 fps-a na sve tri konzole. Ray tracing mode omogućava igranje na 1440p i 60 fps-a na PS5 i Xbox Series X, dok na slabijem Xbox Series S radi na 1080p i svega 30 fps-a. Quality mod cilja na ljepšu grafiku uz 2160p i 60 fps-a na Xbox Series X te 1800p i 60 fps-a na PS5.

Crytek će vrlo vjerojatno nastaviti rad na remasteru te bi u skorašnjoj budućnosti moglo biti još poboljšanja.