Cyberpunk 2077: 27 novih stvari koje smo saznali o igri

U Warsawi u Poljskoj postoji jedan kafić invertara gaming tematike, a u kojem se redovno okupljaju gameri, raspravljaju s gamerima, susreću s developerima…

Prošlog vikenda tema je bio Cyberpunk 2077, a stigli su i developeri iz CDPR-a koji su im zatim prikazali igru s poljskim voiceoverom, bili su tu zgodni kvizovi i tombole, ali nama najzanimljiviji je onaj dio kad su okupljeni mogli ispitivati developere o igri.

S nama je svoje dojmove na Redditu podijelio korisnik Shavod, a mi ovdje prenosimo najzanimljivije djelove.

O dužini igre:

Igra će možda biti nešto kraća od Witchera 3, ali će zato biti pogodnija za ponovno prelaženje. Istovremeno, još nije izmjereno koliko je igra duga s glavnom pričom i većim sidequestovima.

O korisnom i beskorisnom lootu:

Neki loot će biti korisniji, a neki totalno beskoristan. Direkcija se odlučila zadržati beskorisni loot jer je realnije, a ovisno u kojem djelu se nalazimo ili kojeg protivnika porazili loot će biti drugačiji. Loot bi u nekoj manjoj mjeri trebao obilježiti osjećaj pripadnosti prostoru kao i zgrade u kvartovima.

O tome hoće li se moći nastaviti igra i nakon prelaska priče:

Odgovor je da su pronašli “cool” i drugačiji način kako će se igra nastaviti nakon što ona završi. Ali to je na igračima da otkriju.

Što ako predugo odlučujemo koji ćemo odgovor dati u razgovoru?

Većinom vremena će sugovornik dok čeka na naš odgovor ubaciti nekakav glupavi komentar, ponekad će duže čekanje na odgovor potpuno promijeniti tok razgovora, pa sugovornik poludi ili odreagira na neki drugi specifičan način.

Sidequestovi i njihovo grananje

U Cyberpunku 2077 questovi će se granati dublje, bit će kompleksniji i to u tolikoj mjeri da će često neke odluke utjecati na neke druge sidequestove koji naoko nemaju veze s ovim što sad radimo.

Hoće li neke lokacije biti zaključane ovisno o odlukama koje donosimo kao u Witcheru 2?

Većina lokacija bit će dostupna neovisno kako igrali igru, međutim, neke lokacije unutar lokacija neće biti dostupne ovisno kakve odluke donosili.

O kustomizaciji automobila:

Nisu spremni još govoriti o toj temi.

O apartmanu i kupovini novih apartmana:

Nove lokacije se neće moći kupiti, ali V-ov apartman će se s vremenom mijenjati, a možemo ga i uređivati.

O zdravlju i njegovom obnavljanju:

Postoje cyber dodatci koji mogu obnavljati zdravlje ako ga se odlučimo instalirati, ali moći ćemo se liječiti hranom i posebnim itemima u igri od kojih su neki manje ili više djelotvorni.

O upravljanju automobilima:

Namjera je da upravljanje automobilima ne bude na razini simulatora, ali svakako realnije nego u GTA igrama.

O utjecaju dana i noći:

Ovisno o dobu dana neka mjesta će biti manje ili više štičena, neki čuvari će spavati, a neke scene u misijama drugačije izgledaju ovisno o dobu dana. Znači nema onoga kao u drugim igrama da usred noći idemo u veselu šetnju parkom s djecom i sličnog.

O razinama težine:

Developeri bi željeli kreirati što više različitih težina, ali zbog veličine igre to vjerojatno neće biti moguće, pa će vjerojatno biti samo one klasične razine težine.

Što kad dođemo do kraja mape/svijeta?

Slično kao i u Witcheru 3 igra će nas upozoriti da se vratimo natrag, a zatim će vas igra sama okrenuti ako je ne poslušate.

O policiji:

Policija najčešće neće intervenirati ako vidi da tučete nekog randoma po ulici jer to je već normalna pojava u Night Cityju, ali zato hoće reagirati ako pucate, gazite ljude ili radite tako neke teže prekršaje.

O promjenama vremena:

Promjene vremena neće direktno utjecati na gameplay, ali hoće na svijet, pa će po kiši neki nositi kišobrane, a oni koji ih nemaju potražiti će mjesto da se sakriju.

O craftanju:

Igrači će moći craftati praktički svaki item u igri osim odjeće i cyber dodatke, ali će moći craftati ekstenzije za njih.

O utrkama:

Moći ćemo se utrkivati i sudjelovati u utrkama, ali one će imati Cyberpunk twist, a kakav točno otkriti ćemo kad igra izađe.

O cyber ljubimcima:

Odgovor je bio da znaju o tome ali da ne smiju ništa otkriti. Flathead robotić kojeg smo vidjeli u gameplay prikazu nema veze s tim.

O destrukciji:

Moći ćemo uništiti otprilike 3/4 toga što ima u svijetu, ali to se ne odnosi na zgrade i čitave kvartove.

O seks scenama:

U studiju su snimili jako puno scena i pozicija, toliko da će svi biti zadovoljeni.

O cyber dodatcima:

Moći će ih se ugrađivati samo kod “doktora”, ali neke od ekstenzija ćemo moći sami postaviti na licu mjesta.

O jezicima u igri:

V igru započinje s bazičnim augmentacijama među kojima je i prevodite, ali on može prevoditi samo najčešće jezike u Night Cityju poput japanskog, španjolskog i drugih. Međutim, za prepoznavanje nekog drugoj jezika poput kreolskog kojim se služe Haićani trebat ćemo kupiti modifikaciju.

Modiranje na PC-ju:

Žele omogućiti modificiranje i alate za isto, ali neće se još službeno deklarirati po tom pitanju.

O NPC-jevima:

Raznovrsnost NPC-eva u Cyberpunku 2077 će biti nemjerljiva s onom u The Witcheru 3, ali ipak tehnička ograničenja (prvenstveno memorija) onemogućavaju da to bude raznovrsno koliko bi željeli.

O implementaciji raytracinga:

Raytracing neće služiti samo za osvijetljenje, već i za prenošenje zvuka, pa ćemo zvukove čuti različito ovisno koliko smo udaljeni od njihovih izvora, imali između nas prepreka i slično.

O inspiraciji za dizajn Night Cityja:

Night City je inspiriran prvenstveno Cyberpunk 2020 knjigama, ali utjecaja su imali Los Angeles i San Francico s obzirom da je fiktivni Night City smješten između ta dva grada.