Ako je The Last of Us Part II na koncu aktualne generacije svojevrsni pokazatelj za što su sposobne konzole, onda će istu ulogu imati Cyberpunk 2077 na PC-ju koji će postaviti neke nove standarde za godine pred nama.
Najsnažnija PC računala tako će Cyberpunk 2077 moći pokretati u fantastičnim detaljima, a suradnja s Nvidijom zaslužna je za čak 4 razine ray tracing tehnologije. Suradnja s Nvidijom izrodila je i DLSS 2.0 podršku, odnosno Nvidijina neuronska mreža bit će zadužena za poboljšanje raznih tekstura eventualne niže rezolucije što je definitivno “next-gen” i jedna od najboljih stvari koje se događaju u PC gamingu danas.
- Ray tracing na RTX karticama bit će zadužen za globalnu iluminaciju (tzv Ray-Traced Diffuse Illumination) rasvjetnih tjela poput sunca, mjeseca, futurističkih billboarda…
- Koristit će se za refleksije na svim površinama općenito, neovisno jesu li objekti prikazani na ekranu ili ne. To je do danas u potpunosti uspjelo napraviti tek nekoliko igara. Dragi PCMR komentatori, lupajte u komentarima linkove (posebno na onaj level iz Controla).
- Ray-Traced Ambient Occlusion zaslužen je za realistično osvjetljenje svih objekata u odnosu na male izvore svjetla unutar određenog prostora Objekti će se tako iscrtavati u različitim spektrima osvjetljena u realnom vremenu.
- Ray tracing koristit će se i kod sjena koje će se, shvatili ste već, iscrtavati u realnom vremenu različitim intenzitetima, a sve ovisno o faktorima nabrojanima iznad.
Developeri su do prije koju godinu “fejkali” refleksije i sjene u svim igrama. Za danas je za to zadužen ray tracing koji dosta olakšava posao i ima realistične rezultate, međutim, developeri i dalje imaju taj dodatan posao zbog računala nižeg ranga (koja i dalje čine veliku većinu PC tržišta) i konzola, međutim, dolaskom ray tracing podrške na AMD (Navi 2 serijom grafičkih kartica) i nove konzole, očekuje se ulazak ray tracinga u main stream.
Pasite oči na screenshotovima Cyberpunka 2077 s najsnažnijih računala.