Cyberpunk 2077 uopće neće imati proceduralno generirani sadržaj

Samo ručni rad, brale!

Kad je bal, nek’ je maskenbal! CD Projekt RED je zbilja nogom zabio gas do daske i postavio si ciljeve za Cyberpunk koji su vrijedni divljenja. Em će razina detalja biti suluda te će biti moguća eksploracija velike količine unutarnjih prostorija zgrada i obavljanja raznih stvari u istima, em bi igra vizualno trebala parirati Red Dead Redemption dvojci, em ovo, em ono..

A sada je poznato da ne žele propustiti ništa slučaju, odnosno proceduralnom generiranju. CD Projekt RED-ov glavni cinematic animator, Maciej Pietras, prvotno objašnjava, što se tiče površine Cyberpunk 2077 svijeta, da je teško metrički raditi usporedbu sa Witcherom 3. Witcher 3 mapa je velika, ali je uglavnom horizontalna. Cybrpunk 2077 ipak ima Night City koji sadrži mnoge visoke zgrade, odnosno u igri je prilično izražena vertikalnost. Zgrada može površinski imati, recimo, 400 metara kvadratnih, ali puno stanova i prostorija u koje je moguće ući. Neka bude moguće ući u 20 prostorija prosječne površine 100 metara kvadratnih i to je odmah 5x više površine za istražiti “uglavljenih” u tih 400 kvadrata.

Pričajući o tome kako će Cyberpunk 2077 igračima omogućiti ulaženje u razne zgrade, Pietras, kaže kako ništa u tom svijetu nije proceduralno generirano. CD Projekt RED vjeruje da je kvaliteta primat, a ona je ostvariva samo kroz manualnu izradu. Izgleda da su si time zadali poprilično posla, s obzirom da bi svaki kat u zgradama trebao sadržavati neke aktivnosti. Svaka im čast!

Za sve koji su se tek uključili u Cyberpunk 2077 “svijet” i nisu upoznati s time kako je to izgledalo prije pola godine, tu je obavezan gameplay video koji se mora pogledati:

https://www.youtube.com/watch?v=FCWADLybwt0