CD Project Red ima zanimljiv poslovni model.
Na sastanku s inverstitorima CDPR-a do riječi je stigao CEO Adam Kiciński kad se pojavilo pitanje usporedbe nadolazećeg Cyberpunka 2077 i prethodno izašlog Red Dead Redemptiona 2 koji je okrenuo čitavu industriju naglavačke.
“Bez sumnje, kvaliteta je najvažniji element”, izjavio je, pa nastavio – “nastojimo raditi kvalitetne igre kao što to radi Rockstar, što se posebice vidi po odličnom Red Dead Redemptionu 2 koji ima visoke ocjene i zavidnu prodaju, jako nam je drago zbog njih, pa ćemo i mi nastojati ubuduće izbacivati izvanredne igre.
Igranje po danu i po noći dva su sasvim različita iskustva.
Kicinski je jako dobro primijetio kako je današnje tržište igara prenapučeno dobrim i velikim igrama, i CDPR jednostavno treba napraviti nešto što kvalitetom iskače od svih tih igara, kako bi igraći na zasićenom tržištu lakše odabrali upravo njihov proizvodi i na njega utrošili vlastito vrijeme,
Pa, iako su dioničari dobro izvadili izjavu iz naftalina – onu u kojoj se CDPR pohvalio kako je cijeli Cyberpunk2077 igriv od početka do kraja, Kicinski je to potvrdio, ali i upozorio kako nisu svi dijelovi igre ispolirani kao oni koje smo vidjeli na prikazu, i da je potrebno još poprilično vremena kako bi se čitava igra dovela na “Rockstarovsku” razinu, odnosno razinu spremnu za izlazak.