Nakon dovršetka Controla i njegovih ekspanzija, developeri iz Remedyja bacili su se na ono što smo svi željeli – Alan Wake 2. Prema riječima kreativnog direktora, radi se o dosad najambicioznijem projektu finskog studija, a u jednu ruku djelovat će poput zasebne igre.
Premda je pretprošle godine izašao remaster prvog Alana Wakea i mogu ga odigrati svi s modernim vizualima te u aktualnim rezolucijama, Alan Wake 2 zamišljen je kao naslov za čije igranje nije nužno imati iskustvo u prethodniku. Kreativni direktor Sam Lake kaže da to ne znači da neće biti poveznica s prvim dijelom. Dapače.
“Kada smo planirali koncept za Alan Wake 2, čitavo vrijeme smo razmišljali stvoriti iskustvo koje će ugostiti sve igrače, pa i one nove koji dosad nisu upoznati s Alanom Wakeom ili ostalim igrama Remedyjevog povezanog univerzuma (Control, Quantum Break, Max Payne op. a.)”, poručio je Sam Lake u intervjuu za GamesRadar.
U jednom od prošlih intervjua developeri su otkrili da će Alana Wakea staviti na još veću kušnju, žele ga maksimalno “iscijediti”. Komentirali su i to da Alan “više nije cool kao prije”, što možda sugerira kako će ga neke od odluka kroz dvojku definirati u negativnom kontekstu. Bio cool ili ne, novi i stari igrači Alan Wake 2 igrat će negdje krajem ove godine, ako za Remedy sve nastavi ići po zacrtanom planu.