Dan prije izlaska Metal Gear Solid Master kolekcije Konami već obećava ispravke niza problema

Dan uoči izlaska Gear Solid: Master Collection Vol. 1 izašle su prve recenzije koje ukazuju na manjak inovacija ili nekih bitno većih promjena u odnosu na originale ili prethodna izdanja. Premda se radi o portovima igara starih 10, 20 i više godina, kolekcija ima tehničkih problema.

Prvi Metal Gear Solid ostao je u 4:3 formatu s prvog PlayStationa, u Metal Gear igrama titlovi kasne za animacijama, a u ostalim igrama kolekcije neke animacije imaju problema s izvođenjem i trokiraju.

Također, igre su vezane direktno uz broj sličica u sekundi, što je nekoć bila praksa u razvoju igara. Tako neke dionice nekih igara djeluju ubrzano u 60 FPS-a (obratite pozornost na zvuk ispod), a neke situacije odvijaju se drugačije nego što bi trebale. Jedan prilično dobar primjer toga je broken borba s The Fury u MGS3 gdje se vatra širi brže (zbog dvostrukog FPS-a), a udarci su brži.

Konami je najavio popravak nekih od nabrojanih problema u prvoj zakrpi sutra te u budućim zakrpama. Međutim, poteškoće s FPS-om poznate su još iz Legacy kolekcije za Xbox, koje se već nekoliko godina manifestiraju na Series X i S.

Na koncu, kolekcija nije neigriva, međutim, osim mogućnosti igranja omiljenih igara na modernom hardveru ne očekujte puno više od toga. S tim na umu, ima i novosti u vidu trofeja/achievementa i zgodnih detalja poput animacije izmjene diska u MGS1, pa jednom kada se poteškoće ispeglaju, ovo izdanje bit će lijepo imati u kolekciji.

Zanimljivo, sutra izlazi još jedna igra čiji developeri također nisu imali problem priznati tehničke probleme uoči izlaska. Radi se o Cities: Skylines 2 kojeg je svjesno odlučeno izdati s priličnim problemima u izvođenju.