Na noćašnjem State of Playju glavna zvijezda je bila Microsoftova igra. Deathloop je PS5 konzolaška ekskluziva koju je Sony s Bethesdom dogovorio još prije Microsoftove akvizicije, a sada smo dobili 9 minuta jako zabavnog gameplay prikaza.
Arkaneove igre jako volite ili uopće ne volite, a tako će, izgleda, biti i s Deathloopom. Mnogima se premisa zatočenosti u vremenskoj petlji ne sviđa, ali čini se da rogulike element kretanja iznova sa svakim umiranjem funkcionira i ne kažnjava koliko, primjerice, jedan Returnal.
Posebno nakon što je otkriven tzv. Residuum. Nazvat ćemo ga valutom, a služi kako bi se kupile i zadržale mogućnosti i oprema nakon umiranja. Jednom kad zaključate opremu Residuumom, ona u vašem arsenalu ostaje zauvijek.
Postoji još nešto što će zadovoljiti sve one kojima kretanje ispočetka zvuči glupo. Reprise je skill koji se dobije na početku igre, a s čijim korištenjem smrt ne znači nužno novi početak. Korištenjem Reprisea možemo vratiti vrijeme nekoliko sekunda unatrag i drugačije odigrati sukob koji nas je eliminirao.
Izbor i varijacije u gameplayu
Podsjećamo, igramo u ulozi Colta koji je zaglavio u vremenskoj petlji na otoku gdje vas žele ubiti apsolutno svi. Kako bi se vremenska petlja otpetljajla, potrebno je ubiti 8 glavnih negativaca. Svaki od njih se igra/ubija kompleksno poput posebne misije. U novom prikazu pokazano je kako će za eliminaciju jednog od njih biti potrebno pratiti njegove kretnje i dnevne navike, iskalkulirati koji od brojnih pristupa bi bio najoptimalniji…
Baš poput Dishonoreda, igre istog studija, tako i Deathloop pruža više mogućnosti pristupa meti. Nama izgleda zanimljivo, a prve ocjene 14. 9. pokazat će koliko je ova igra zaista dobra. Jedna od posljednjih Bethesdinih igara na PlayStation konzolama.