Demon Souls nema ray tracing zbog (manjka) vremena i novaca

U intervju za španjolski portal Level Up, Gavin Moore (kreativni direktor Bluepoint Gamesa) potvrdio je kako Dark Souls (remake) za PS5 neće imati ray tracing. Mogli smo to i sami zaključiti iz dosadašnjih prikaza igre, ali sad znamo i službeno da od ovoga next-gen featurea neće biti ništa.

Razlozi su prema riječima Moorea vrlo jednostavni – vrijeme i novac. Studio jednostavno nije imao vremena ubaciti ray tracing u igru, a drugi razlog je financijske prirode.

It’s like any other graphic improvement, there is a cost [to implement raytracing]. If we had implemented ray tracing in the game, that would mean that we would have had to leave something out. There is a limited time in game development.

Moore smatra da igri ne treba ray-tracing da bi izgledala odlično. Bluepoint Games je tako u igru ubacio osvjetljenje u realnom vremenu s realističnim sjenama. Uz to igračima će biti ponuđena dva vizualna moda – ovaj moderni za PS5 i drugi za vas PS3 nostalgičare – ovaj mode će imati nekakve grafičke filtere koji će ovaj remake približiti (u grafičkom smislu) PS3 verziji.

Moramo se složiti da Demon Souls zaista izgleda spektakularno i bez ray tracinga, ali ne možemo da se ipak ne pitamo kako bi to sve skupa izgledalo da je ray tracing u igri?

Demon Souls za PS5 stiže 12.11.