Demonstracija enginea Project Awakeninga izgleda nestvarno

Najavljen još 2018. za PlayStation, RPG Project Awakening japanskog Cyagames studija oduševio je prezentacijom, ali od onda nismo čuli previše o ovom ambicioznom naslovu.

Sve danas kada je Cyagames demonstrirao mogućnosti Cyllista pokretača. Kroz minutu prezentiran je sustav izgradnje terena i vegetacije. Doslovno u nekoliko sekunda nastaju za video igre nestvarni prikazi.

U nekoliko navrata vidimo i glavnog lika i reljefe koji po strukturi izgledaju kao da su iz igre, odnosno slični su kao u reveal traileru i… To je manje više to što se tiče same igre.

Kasnije je objašnjeno, engine je kreiran na način da se jednostavno može prenijeti dio generiranog terena u samu igru, a zatim se automatski prilagođava njezinim karakteristikama: Dakle, lišće poprima sličnu boju, tip drveća se sinkronizira, materijali poprimaju identične karakteristike i slično, nakon čega dizajner može preuzeti stvar u svoje ruke i ručno mijenjati što poželi.

Što i kako će sve te mogućnosti iskoristiti Project Awakening tek trebamo saznati. Nadamo se skorom novom prikazu prave igre, kao što očekujemo i evoluciju u PS5 naslov.