Destiny 2 odlazi na PC i donosi nekoliko bitnih promjena

Prema glasinama i izvještajima, nastavak MMO FPS-a igrat će se na još jednoj platformi, a čini se da neće biti prenošenja likova iz prvog dijela.

Bungie je Destiny 2 prema nekim planovima namjeravao izbaciti već ove jeseni, no umjesto nastavka dobili smo ekspanziju Rise of Iron, a za pravi punokrvni nastavak morat ćemo se strpjeti još otprilike 12 mjeseci.

Dobra vijest stiže za igrače na PC-ju koji će, uz vlasnike PlayStationa 4 i Xboxa One, također moći uživati u Destiny 2.

Prema jednoj od glasina za koje se nadamo da se neće ostvariti (Kotaku), među stvarima kojih neće biti u nastavku našli su se i likovi na koje su igrači potrošili ogroman broj sati. Čini se da na kraju ipak neće biti moguće već kreirane likove prebaciti u nastavak, a to je upravo suprotno najavama, kojima se Bungie svojevremeno hvalio, da ćemo moći imati iste likove tijekom deset godina, kroz sve ekspanzije i sve buduće nastavke.

Osim što je potvrđen razvoj igre za PC, što će proširiti sadašnju publiku, očekivano je da Destiny 2 neće izaći za PS3 i Xbox 360 (ekspanzija Rise of Iron prvi je dodatak koji je zaobišao konzole prošle generacije).

https://www.youtube.com/watch?v=clRpcIHpmoY

Ovako je to izgledalo na početku, a što će nam još donijeti Destiny 2 velika je nepoznanica

Još jedna zanimljiva vijest (ili glasina, ipak je još malo prerano) vezana uz Destiny 2 je rad na mapama koje će sadržavati društveni prostor, a istovremeno će se na njima moći odvijati i akcija. To bi uklonilo granice među dosad odvojenim prostorima i skratilo vrijeme učitavanja, kao i opterećenje servera.

Jedna od naših želja za Destiny 2 bio bi bolji način na koji je prezentiran lore i sama priča. Istina da kopanje po grimoire karticama ima svojih čari, ali mnoge igrače to nije privuklo, što je rezultiralo propuštanjem zanimljivih sitnica.