Godfall je prekjučer prikazan na PlayStation 5 konferenciji. Radi se hibridu RPG-a i pravoj akcijskoj igri iz trećeg lica s naglaskom na borbu prsa o prsa. Kreativni direktor objasnio je kako ćemo borbu “osjećati” preko haptičke vibracije Dual Sensea.
Iz 3 minute razgovora s Geoff Keighleyem izdvojili smo što ćete sve osjetiti zahvaljujući adaptivnim trigerima i haptičkoj vibraciji kontrolera.
- Otpor na trigerima razlikovat će se koristite kratak ili dugi mač, čekić ili luk i strijelu. Pritiskom L2 i R2 usporedo s preciznim odzivom haptičke vibracije u Godfallu ćete moći osjetiti točno kojim oružjem baratate
- Zahvaljujući otporu osjetit će se i primitak udarca u štit
- Kod “slajdanja” i izbjegavanja udaraca na kontroleru se točno osjeti prelazak na različite površine poput blata, pločica, zemlje, pijeska…
- Pomoću haptičke vibracije osjetit ćete ukrštavanje čeličnih mačeva
- Osjetit ćete je li vas protivnik udario s lijeve ili desne strane, od iza ili naprijed čak i kada ga ne vidite na ekranu
- Osjetit ćete s kojim oružjem ste udareni, te intenzitet udarca
- Možete čak i osjetiti trenutak prije nego vas protivnik napadne, odnosno njegov zamah čiji će se momentum manifestirati laganom vibracijom
Zahvaljujući novim mogućnostima kontrolera i novoj audio tehnologiji igre bismo po prvi put trebali osjećati u punom smislu te riječi. Pikseli na ekranu više nisu toliko bitni, a kvaliteta igraćeg iskustva sada bi se trebala prenijeti i u vaše ruke više nego ikad.
Zvuči fantastično, međutim, ovakvo nešto treba isprobati uživo prije nego što se totalno nahajpamo. Ako Sony i developeri ovo uspiju izvesti na pravi način, DualSense bi mogao biti pravi game changer.