Developer Godfalla objasnio kako ćete “osjećati” DualSense

Godfall je prekjučer prikazan na PlayStation 5 konferenciji. Radi se hibridu RPG-a i pravoj akcijskoj igri iz trećeg lica s naglaskom na borbu prsa o prsa. Kreativni direktor objasnio je kako ćemo borbu “osjećati” preko haptičke vibracije Dual Sensea.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
https://www.youtube.com/watch?v=oal1EbvDxCk

Iz 3 minute razgovora s Geoff Keighleyem izdvojili smo što ćete sve osjetiti zahvaljujući adaptivnim trigerima i haptičkoj vibraciji kontrolera.

Zahvaljujući novim mogućnostima kontrolera i novoj audio tehnologiji igre bismo po prvi put trebali osjećati u punom smislu te riječi. Pikseli na ekranu više nisu toliko bitni, a kvaliteta igraćeg iskustva sada bi se trebala prenijeti i u vaše ruke više nego ikad.

Zvuči fantastično, međutim, ovakvo nešto treba isprobati uživo prije nego što se totalno nahajpamo. Ako Sony i developeri ovo uspiju izvesti na pravi način, DualSense bi mogao biti pravi game changer.