Developer The Divisiona priznao da su konzole ograničile PC verziju igre

Napokon je netko priznao ono što već svi znamo.

Zadnjih godina svjedoci smo srozavanja igara na grafičkom polju od prvog prikaza neke nove igre pa do samog izlaska. U tome definitvno prednjači Ubisoft, ali ni drugi izdavači nisu imuni na to. A kad smo kod Ubisofta, zasigurno najbolji primjer downgradea neke igre je Watch Dogs, koji se od prvog prikaza 2012. pa do izlaska 2014. godine grafički srozao za dva koplja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

https://www.youtube.com/watch?v=L_A6Z3gkXlk

Za Watch Dogsima ne zaostaje puno ni The Division, nadolazeća hit igra koja kontroverzama, ali i zanimljivim gameplayem, ovih dana puni prostor gamerskih medija. Iako ne toliko izraženo, od prvog prikaza igre na E3 2013., pa do zatvorenog beta testiranja prošli mjesec više je nego očito grafičko srozavanje.

https://www.youtube.com/watch?v=KNP1z4OEzKA

Ipak, iako je downgrade kod navedenih igara očit, developeri i izdavači su radili sve kako bi izbjegli to priznati, ne uzimajući u obzir da je veliki dio javnosti bio ljut na njih. A da se čuda ipak događaju, potvrdio je jedan developer The Divisiona i, u intervjuu za YouTube kanal Team Epiphany, priznao ono što svi već znamo.

tps://www.youtube.com/watch?v=P0ufksZxTWQ

Kod The Divisiona je dobra stvar bila što smo za PC mogli razvijati neovisno o drugim platformama. Trebali smo držati korak s konzolama; bilo bi nepošteno grafički gurati igru kad konzole to ne mogu pratiti.

U ove dvije rečenice developer je praktički potvrdio da su trebali rezati detalje od, primjerice, prikaza igre na E3-ju 2013. jer konzole to nisu mogle pratiti. Takozvani parity je upravo dobio potvrdu. No, je li to zaista i “pošteno”?


Sve o The Divisionu čitajte na FFA: