Developeri iz CDPR-a nisu ni znali da se odgađa Cyberpunk 2077; rade po 100 sati tjedno

Dok smo nekada znali pisati pomalo posprdne osvrte na Schreierove izvještaje iz CDPR-a, nakon jučerašnje treće po redu odgode Cyberpunka 2077 apsolutno je jasno da poljski studio ima ogromnih problema s menadžmentom.

Prema izvještajima najpoznatijeg novinara gaming industrije, Jasonu Schreieru developeri se konstantno žale kako nemaju nikakvu komunikaciju s onima koji ih vode. Čitavi studio je u svojoj crunch fazi još od sredine 2019. godine. Voditelji studija u svojim PR istupima uvjeravaju javnost kako je svaki potez usko dogovoren s developerima te da će oni dobiti izdašne bonuse iz profita prodaje. Dok su bonusi vjerojatno istiniti, sami developeri tvrde kako za većinu odluka vodstva saznaju iz medija.

Jedna od takvih odluka je bila i jučerašnja odgoda. Developeri javljaju kako za nju nisu znali do jedan sat uoči objave u javnosti, neki su saznali tek na Twitteru, a neki tvrde i da “udaraju” 100 sati tjedno. To je 16 ili 14 sati dnevno, ovisno radite li 6 ili 7 dana. Ako uzmete u obzir da takvo stanje traje već mjesecima, onda se zamislite želite li uopće igrati takvu igru.

To je izvan okvira ugodnog bilo kakvog prekovremenog rada na koji se neki od nas mogu požaliti i definitivno ne može dobro djelovati na bilo koga.

Da nešto nikako ne štima unutar kompanije potvrđuje i poruka sa službenog Cyberpunk 2077 Twitter računa. Samo 20 sati prije odgode jednom pratitelju su apsolutno potvrdili kako nikakve odgode neće biti. Što znači ni da marketing nije upoznat s odlukama vodstva.

A vjerojatno ni samo vodstvo nije upoznato s ičim. Sve sugerira kako je posljednja odluka o odgodi donesena možda čak i sat vremena prije objave.