DICE konačno komentirao “Pay to win” situaciju s lootboxevima u Star Wars Battlefront II

Mogu li developeri ipak pružiti izbalansiranu borbu na serverima?

Iako nas je Star Wars Battlefront II beta oduševila po pitanju samog gameplaya, EA-ov novi lootbox sustav u zamjenu za besplatne DLC-e je očito već sada predstavljao veliki problem zbog kojeg je Battlefront zaglibio u mikrotransakcijama koje pružaju veliku prednost onima koji iskoriste ove ponude.

Mikrotransakcije ili DLC-i? Što je bolje za igrače?

DICE je konačno komentirao čitavu situaciju na službenoj stranici i poručio kako sluša fanove za brojne stvari koje su primjetili u ovoj beti. Developeri su u svom postu komentirali sve od snage Flametroopera koji je bio preslab u beti i Strike moda, pa do novih načina za timsko igranje i promjene u načinu spawnanja timova u borbu.

Naravno, ono najvažnije se odnosilo na lootboxeve tj. “crates” kako nose naziv u Battlefrontu. DICE je pojasnio kako potpuni progression sustav ipak nije bio u ovoj beti i da nastavljaju s prilagodbom za punu igru. Developeri poručuju kako će se sve poput oružja, emotova, star kartica, attachmenta i outfita moći otključati in-game. Ono što je zanimljivo je da će zbog balansa u igri neke od najmoćnijih itema biti dostupni isključivo preko in-game dostignuća. Kutije će sadržavati kombinacije star karata, outfita, emotea i victory poza.

Progression ipak treba još puno rada

Igrači će kako smo očekivali moći kupovati kutije koristeći in-game valutu koju zarađuju igranjem ili koristeći Crystal premium valutu koja se kupuje pravim novcem (kako smo jučer pisali, 12,000 kredita donosi 11 kutija i košta nevjerojatnih 100 eura). Ako igrači dobiju duplikat star karte u kutiji, igra će ponuditi zamjenu za crafting parts koje igrači mogu iskoristiti da poboljšaju karticu koju oni imaju i žele podići na jaču razinu.

Ono najvažnije i što je bilo najproblematičnije: igrači neće moći odmah koristiti i poboljšavati najjače kartice kao u beti po dobivanju iz kutija već će morati dostići traženi rank koji se povećava jedino ako igrate igru.

Ovo samo po sebi puno znači jer će dosta ograničiti sve koji posegnu za mikrotransakcijama, no ostaje za vidjeti kako će sve to funkcionirati u punoj igri kada bude dostupna svima o čemu ćemo zasigurno pisati. DICE poručuje kako nastoje stvoriti sustav koji će biti izbalansiran za sve koji žele sami sve otključati, ali i za one koji nemaju vremena i žele brže napredovati kroz progression sustav i otključati razne nagrade.

Star Wars Battlefront II izlazi 17. studenog za PlayStation 4, PC i Xbox One.